![]() |
Michel Nihoul losgelaten...
... en het proces begint volgende week...
Eigelijk mag zoiets nie vind ik.. Beetje doen alsof je pijn hebt in je rug, en dan mag ie thuis rusten... ... het feit dat ie meisjes mee verkracht en vermoord heeft is maar bijzaak 8| |
och laat die gast ook een keer plezier hebbe O-)
|
Citaat:
|
Kan ik hieruit afleiden dat jullie het hebben over Marc Dutroux? :?
|
Citaat:
Achja... dump hem in West-Vlaanderen :rolleyes: |
Citaat:
Hij heeft die meisjes mee helpen ontvoeren en verdoven :@ |
Jeuj in West-Vlaanderen...
Nuja ik vind het ook erg dat ze hem loslaten en zeker zo kort voor het proces |
Citaat:
|
Citaat:
hij dacht van: kank ook een keer lol hebbe ;) ontopic: gewoon de doodstraf geven die gast |
Citaat:
Tegen de muur en afknallen, iets beters verdienen ze niet |
Citaat:
Maarja hij zal wel onder zware bewaking zitten, zodat hij er niet vandoor gaat ofzo. |
Citaat:
... met zo'n kop kan dat niet anders :no: :kots: |
Citaat:
|
Citaat:
Jah... en dan? Dan is ie dood... En dan is ie er ook vanaf. Weetje... Eigelijk zouden ze die even hard moeten laten lijden, zoals ze met die meisjes gedaan hebben... Opsluiten in diezelfde kelder... en uithongeren tot ze sterven... Een waardige dood verdient geneen van hen... :no: |
Citaat:
|
Citaat:
Ze vertrouwden hem er op dat ie niet zou ontsnappen ... blablabla... ik weet het ook maar van de radio... Ik vind het gewoon een ziekelijke gedachte. Waarom hem voor het proces vrijlaten omdat ie pijn in zijn rug heeft, terwijl ie in mijn ogen de rést van zijn leven nog in gevangenis hoort te zitten :wave: |
Citaat:
ach ja, hij heeft al de tijd ook niet vast gezeten of wel :? Enne nihoul heeft toch enkel maar meegeholpen (wat ook al erg is) maar heeft zelf niet die meisjes verkracht, mss wel an&eefje maar geen kinders (het is geen pedo) dacht ik toch :s En de dat gezever van tegen de muur, bléh, geen zin in discussie, maar zo'n mensen verdienen de doodstraf niet, ze moeten maar leren leven met wat ze hebben gedaan en de rest van hun leven in de gevangenis zitten.. |
je zou ze moeten verplichten tot nachtenlange seks met bejaarden.
|
Citaat:
waarom zeg je je droom nou :p...die moet je voor je eigen houden ;) |
Citaat:
... en welke bejaarde zou zo gek zijn om dat te willen :no: Uithongeren begot :p |
gewoon de hele dag teletubbies en kabouter plop.. leert ie het wel af
|
Re: Michel Nihoul losgelaten...
Citaat:
|
Zeg Forumbaas, het forum bestaat uit meer dan ADB. Dit hoort op D&A namelijk... (althans het topic, een aantal reacties niet)
|
Citaat:
Ik zal morgen wel eens een serieus topic maken over het Dutroux-proces :) |
O nee? Zeker dat hier een goede discussie over kan ontstaan.. Het is gewoon een stelling in je beginpost...
En het is ook echt een typisch ADB-onderwerp he? :no: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.