![]() |
Ik heb mijn liefde verklaart...
Ik heb net mijn liefde verklaart aan een Waal...
Die piemel heeft mij gister ook al uit bed gebeld. Noemt mij steeds Lydia... En heeft net wéér gebeld en gezegd dat hij mij graag zag... Ik heb maar gezegd dat ik hem ook graag zag :d :d :d *omg* O-) |
nou en.
|
He, ik dacht al dat je het eindelijk ging toegeven ;)
|
Oeh, dat heb ik een paar weken geleden op vakantie geleerd van een hele groep belgen van de universiteit van antwerpen.
Als een belg iemand graag ziet, dan betekend dat dat ie wilt neuken toch? :) |
Citaat:
|
hoe kun je nou je liefde verklaren aan een rivier?
|
Citaat:
|
kom ik geloofwaardig over als waal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Jou nummer staat in geheugen, en kwam niet overeen met jou nummer... OF je moest met een vriend zijn gsm gebeld hebben met mobistar :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er wonen wel een aantal mooie meisjes, en antwerpen is gewoon erg cool :) |
Citaat:
Ik ken nederland, en ik ken de plekken waar IK woon... Misschien moet je eens uit de afgelegen buurten van Antwerpen blijven ;) Daar is idd wel wat verloedering... Maar belgie = nederland op andere vlakken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belgie is gewoon stom. :) |
Citaat:
|
Waneer is de bruiloft... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooooh :love: Kunnen we jou niet importeren? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Bunny kan jou nog steeds komen bezoeken als ze wil O-) |
Citaat:
Ik was wel van plan om van de zomer weer weekendje antwerpen te doen eigenlijk, maar daar zoek ik eerst een vriendin voor (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pruttelpot,no way dat ik naar Nederland kom,kunnen we gewoon geen villa in het buitenland huren? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lol, je mag anders wel in mn harem? :p Dan kan'k mn huidige vriendje nog houden en toch op reis gaan :Y) |
*geeft aandacht*
|
Citaat:
Neuh, ik ben neit zo'n harem iemand,. als ik iemand wil dan wil ik die gene ook helemaal voor mezelf :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.