![]() |
ben ik de eerste die is gevallen?
op een zéér spekgladde straat 8-)
heb ik de eer om de eerste van dit forum te zijn? 8-) |
ja ;p
|
lastig he zwaartekracht
|
ik fietste net en zag een meisje voor mij een dik flauwe bocht nemen, maar ze ging wel knoeterhard op der bek :d
|
Nee :(
Lees in het cranky topic van silverchair :( [edit] speciaal voor jullie zal ik ff kopiëren en plakken Ik ging vanochtend op de fiets naar school, maar de strooiwagens waren nog niet geweest en dat is NIET leuk als je om half 8 sochtends 12 km moet fietsen :@ Hmm toen fietste ik eenmaal..komt dr een of andere idioot in een auto de bocht omgecrosst dat ik van schrik remde en alsnog op mn plaat ging..begint dat stomme wijf in die auto nog keihard te lachen ook :@ En nou heb ik een vet blauwe heup :( |
ik ben niet op mijn bek gegaan.. mijn leraar duits wel.. voor de school in de pauze _0_
|
ik ging gister bijna op mn bek
|
IJs is niet leuk :( Ik heb serieus nog nooit ijsvrij gehad :( En morgen ga ik met de bus :(
|
Ik ben overeind gebleven :)
|
Citaat:
het eerste stuk viel trouwens heel goed mee was gewoon sneeuw, maar het stuk naar de faculteit :{ helemaal glad en dan nog eens bergaf, maar het is me dus gelukt :yes: maar ik moet dan ook maar 5minuutjes wandelen. |
ik gleed op sommige stukken.. 8-) (staand!)
maar dan wel gecontroleerd.. (heeft zijn voordeel, dikke schoenen :p) kheb wel 2 bussen dwars zien staan, omdat ze de bocht ietsje te ruim en te snel namen... :loser: :p |
HA-HA , SUK-KEL :rolleyes: :p
|
ik viel net bijna.. t is wel glad nu..
|
:aai: :*
Ik ben NET overeind gebleven |
ik was eerst van plan met scooter na mijn vriendin te gaan (16km :o) maar was geheid onder uit gegaan as ik het had gedaan :d nu bus genomen:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.