Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   gamecube memorycard vraag. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=43602)

ik_ben_de_man 27 February 2004 15:59

gamecube memorycard vraag.

hoi , hoeveel slots hebben deze memorycaqrds :

4MB , 8MB en 16 MB

chica 27 February 2004 16:10

ik heb wel zo'n ding maar...

uhm:{

16 MB is 251 blokjes..

Maar verder weet ik t niet;)

ik_ben_de_man 27 February 2004 16:28

okk , dan weet ik genoeg

thnx.

Nightwolf 27 February 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
ik heb wel zo'n ding maar...

uhm:{

16 MB is 251 blokjes..

Maar verder weet ik t niet;)

ligt er dat niet aan hoeveel geheugen elke savegame van verschillende games in beslag moet nemen? :?

chica 27 February 2004 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ligt er dat niet aan hoeveel geheugen elke savegame van verschillende games in beslag moet nemen? :?
Ja. Maar hij vroeg gewoon hoeveel blokjes er op een ding stonden?:o En ik keek op t doosje, hoeveel er in totaal opstonden:o

Headliner 27 February 2004 20:39

nou dan zitten er op een 8 Mb mem. card dus 125.5 blokjes en op een 4 mb card 62.75 blokjes 8)

ik_ben_de_man 28 February 2004 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
nou dan zitten er op een 8 Mb mem. card dus 125.5 blokjes en op een 4 mb card 62.75 blokjes 8)
bedankt hoor , maar had t vzelf ook al uitgerekend

FunFair 28 February 2004 23:54

je kunt ook cards kopen van 32 MB he...

wel 3rd party... bij de dixons :)
ook stukje goedkoper als de Nintendo variant :p

ik_ben_de_man 29 February 2004 10:07

ik heb die van 16 mb nu al voor 10 euro , nieuw van phirana .

heb goede ervaringen met dat merk. en 32 MB is beetje erg veel , heb toch geen geld voor meer dan 1 spel in de twee maanden.

Impressions 29 February 2004 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
ik heb die van 16 mb nu al voor 10 euro , nieuw van phirana .

heb goede ervaringen met dat merk. en 32 MB is beetje erg veel , heb toch geen geld voor meer dan 1 spel in de twee maanden.

True.. True.. Maar sommige spellen nemen echt alle 251 bloks in
(sportspellen voornamelijk) en The sims-Busting out neemt bijvoorbeeld 161 bloks in.. Zo gaat het snel met je memory card :z

ik_ben_de_man 1 March 2004 15:15

net alsof ik the sims WIL spelen .... en tegen die tijd dat ie volstaat koop ik wel weer een nieuwe

Impressions 1 March 2004 18:38

Citaat:

net alsof ik the sims WIL spelen .... en tegen die tijd dat ie volstaat koop ik wel weer een nieuwe
Weet ik veel wat voor spellen jij leuk vind :z
Ik probeer alleen info te geven 8)

ik_ben_de_man 1 March 2004 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Weet ik veel wat voor spellen jij leuk vind :z
Ik probeer alleen info te geven 8)

ken jij een beetje gamer die the sims leuk vind dan ?

en dasn bedoel ik niej de zondagmiddag gamer die normaal alleen hartenjagen over internet speelt.

Denden 100 piek 1 March 2004 19:11

Citaat:

ken jij een beetje gamer die the sims leuk vind dan ?

en dasn bedoel ik niej de zondagmiddag gamer die normaal alleen hartenjagen over internet speelt.

That would be me... Kom op zeg The Sims is werkelijk een fantastisch spel waarom denk je anders dat het zo goed verkoopt.

ik_ben_de_man 1 March 2004 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
That would be me... Kom op zeg The Sims is werkelijk een fantastisch spel waarom denk je anders dat het zo goed verkoopt.
omdat het een spel is dat voor het grote publiek ook aantrekkelijk is , ik vind er niks aan iig .

Impressions 1 March 2004 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Ik sluit me hierbij aan, het enige nadeel is teweinig opties :z Maar die discussie zal ik hier niet gaan houden :)

In het kort: Het is een goed spel, technisch gezien EN kwalitatief gezien, en toevallig is het ook nog eens een genre wat populair is voor het grote publiek :)

Suepahfly 29 March 2004 02:18

je hebt de standaard memory card, dat is een grijze, en daar staan 56 bloks op, daar kun je een kleine 10 tal spellen op zetten
dan heb je de zwarte memory card en daar staan 251 bloks op, veel meer spellen en qua prijs-kwaliteit verhouding zeker de moeite te kopen(de zwarte dus he)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.