![]() |
je stomste acties van vandaag
ik ging met de auto weg
en toen moest ik uit de auto, heel mooi lampjes uit, ruitewissers uit, radio in mn tas, tas mee , das mee, deur op slot :huh: sleutels moest me mammie de reserve sleutel komen brengen:p en heb haar ook meteen mar met de auto naar huis gestuurd want t sneeuwde ta hard en vond ik eng om te rijden en bijna een paaltje geraakt, en verdwaald geweest met de auto :p |
ikke.. uhmm weet er wel een, maar hou ik lkkr voor mezelf. want was niet mijn stomste actie :d
|
Die enquete organiseren 8|
|
Met een slaperig hoofd en half dichte ogen naar buiten gaan. Ten eerste vergeten iets aan je voeten te doen... daarna uitglijden door de sneeuw. Was meteen wakker ;)
|
op mn werk tegen een rek aanlopen waardoor de hele lading omviel8)
|
De stomste actie van vandaag was wakker worden :|
|
dromen dat ik probeerde wakker te worden door met de pijltjestoetsen me in de juiste positie te zetten :{
en het lukt, want op een gegeven moment zat ik in mijn bed en toen werd ik wakker.. vet leip :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: mijn stomste actie,, mm :+:+ vergeten dat ik door mijn heup gezakt was gister, en dus met het verkeerde been uit bed stappen en weer vallen :| |
Proberen normaal te lopen als je spierpijn in je bovenbenen hebt :p
|
geen
|
van de trap donderen :x
|
denken dat ik kan vliegen*wushhhhhhhhh*:+
en iets niet goed wegstoppen waardoor t gevonden word8| |
Citaat:
|
op me bek gaan zoals gewoonlijk :x
|
Citaat:
8{ 8-) :+ |
Citaat:
|
te veel drinken na de voetbal training en vergeten dak zo (over half uur) chinees op de brommer moet bezorgen :( stout he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja we hadden toch verkering ofzo? haha.
*wolkje* :d |
Citaat:
|
Uhm...ben tegen een boom gereden met m'n fiets toen ik een kind wou ontwijken, want mij fiets heeft geen rem.
|
Ik de oven voorverwarmen om broodjes te bakken voor mijn vriendje, is de oven warm....zijn er geen broodjes :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nergens last van :p
|
ik had een klant in de winkel.
die kocht een batterij van 3,70. hij geeft me 10 euro. en ik geef 1,30 terug. :$ heb m nog voor de deur kunnen tegen houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ had jij die 5 euro gehouden dan? |
tuurlijk wel
|
Citaat:
|
Citaat:
dan hoef ik hier dus niet verder op in te gaan. misschien verschillen wij van perspectief met onze kijk op de wereld. |
Citaat:
|
waarom zou je hem tegenhouden? als je wisselgeld terug krijgt kijk je toch eerst wel even of je wel genoeg terugkrijgt? als hij dan zomaar doorloopt is het zijn eigen fout
als ik te weinig terug krijg vraag ik ook gewoon waar de rest blijft.. misschien was het wel zo'n rijke aap die heus wel 5 euro kon missen ofzo :z |
open er een topic over in discussie anders:z
|
Citaat:
kan je moeilijk over discussieren denk ik. |
neemt niet weg dat het nog steeds offtopic blijft
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.