Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Windesheim (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=43686)

Larsjuh 29 February 2004 17:30

Windesheim

Windesheim in Zwolle. Wat vinden jullie van die school? Ik wil er waarschijnlijk gaan studeren dus wil ik jullie mening over die school wel eens weten:)

Jennifer1203 29 February 2004 23:57

geen idee:?

dext0r 1 March 2004 14:01

ik wil er ook studeren 8-)

lijkt me wel een relaxte school.
al keer op open dag geweest..en volgende week woensdag is voorlichtingsdag/meeloop dag?

ik weet niet meer welke studie je wilt..maar anders zou ikook maar eens even op http://www.chw.nl kijken? :)

Larsjuh 4 March 2004 17:52

17 maart ga ik naar een voorlichtingsdag:) misschien kom ik je een keer tegen dex, als we er allebei studeren;)

dext0r 7 March 2004 15:11

euh
damn
dat is idd pas de 17e ?
waarom ben ik in de verwarrng dat dat aankomende week was ? :S:S:S:S:S:S

damn. ik had me week al zo ingedeeld dat

@#()*$)#*$)#

Larsjuh 10 March 2004 16:41

ik weet nie naar welke opleiding je wilt? zal wel informatica zijn.. das idd 17 maart, 's ochtends en ik hoef er pas 's middags te zijn:)

zal ik je dus wel nie zien denk ik.. mss volgend jaar;)

dext0r 10 March 2004 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
ik weet nie naar welke opleiding je wilt? zal wel informatica zijn.. das idd 17 maart, 's ochtends en ik hoef er pas 's middags te zijn:)

zal ik je dus wel nie zien denk ik.. mss volgend jaar;)

nee hoor..informatica is ook smiddags..en ik ga smiddags

(kan ik sochtends nog ff lekker uitslapen met amber :+ )

Larsjuh 12 March 2004 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nee hoor..informatica is ook smiddags..en ik ga smiddags

(kan ik sochtends nog ff lekker uitslapen met amber :+ )

aha, mss dat ik je dan toch zie, weet jij trouwens waar het windesheim is? of kan je me ff ophalen van het station? :)ben er om 12.12 uur, lekker op tijd dus, hoef pas om 1 uur op het windesheim te zijn..

silverchair 13 March 2004 08:51

Ik wil graag naar de katholieke pabo in zwolle maar ik ga eerst nog naar andere pabo's. Maar me broer zit daarop en die zei dat het een super toffe school is en dat windesheim beetje ongeorganiseerd is zeg maar...

dext0r 14 March 2004 20:02

Citaat:

aha, mss dat ik je dan toch zie, weet jij trouwens waar het windesheim is? of kan je me ff ophalen van het station? :)ben er om 12.12 uur, lekker op tijd dus, hoef pas om 1 uur op het windesheim te zijn..
ja dat vind ik geen probleem? :)
ik moet ook 13.00 daar zijn..dusss :+

voor welke opleidingen ging je ook alweer?

dext0r 14 March 2004 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ik wil graag naar de katholieke pabo in zwolle maar ik ga eerst nog naar andere pabo's. Maar me broer zit daarop en die zei dat het een super toffe school is en dat windesheim beetje ongeorganiseerd is zeg maar...
iedere school is wel ongeorganiseerd denk ik :D
en ja wat mij opvalt is dat in zwolle overal wel katholiek of christelijk voor staat

(christelijke hogeschool windesheim, christelijke ALO ...etc )
maar het schijnt volgens amber dat dat dus weinig uitmaakt ...

wat pabo betreft heb ik trouwens geen idee... maar pabo doe je toch niet op windesheim ? aangezien windesheim hbo is? :+

Larsjuh 14 March 2004 20:22

Citaat:

ja dat vind ik geen probleem? :)
ik moet ook 13.00 daar zijn..dusss :+

voor welke opleidingen ging je ook alweer?

ik ga voor verkeerskunde, jij voor informatica toch?:) ik moet in het t-gebouw zijn, waar dat ook wezen mag:p

dext0r 14 March 2004 20:52

Citaat:

ik ga voor verkeerskunde, jij voor informatica toch?:) ik moet in het t-gebouw zijn, waar dat ook wezen mag:p
daar moet ik ook zijn

:D
en ik weet wel waar dat is... vrij nieuw gedeelte..en wel een stukje lopen vanaf het hoofdgebouw.. maar dat kan allemaal binnendoor :D

Larsjuh 15 March 2004 14:25

Citaat:

daar moet ik ook zijn

:D
en ik weet wel waar dat is... vrij nieuw gedeelte..en wel een stukje lopen vanaf het hoofdgebouw.. maar dat kan allemaal binnendoor :D

okeej jij weet dus waar het is:) en we zijn toch met z'n 2en;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.