![]() |
Kan er niet een regeling komen..
Dat degene die meer posts willen hebben en daar ook écht alles aan doen (elvenkindje, sanne, shanna) niet een paar duizend posts kunnen krijgen van mensen die willen verbergen dat ze geen leven hebben wat blijkt uit dat grote aantal posts (mensen zoals ik dus).
:? |
Wie wil 5000 posts van mij adopteren? :o
|
Dus ik stel mijn 6000 posts beschikbaar voor overname.
|
Re: Kan er niet een regeling komen..
Citaat:
Ik hoef geen posts van anderen, dat komt zo ook wel. Nergens staat dat je niet met z'n 4en mag chatten in slowchat. Waarom heet het anders zo? Sorry hoor maar dit topic vind ik erg overbodig! |
je kan ook een pm sturen naar een beheerder of die hem op nul wil zetten :) moet ik ook nog doen :p
|
De hoeveelheid van je posts is geen meetstaf van je..... :x
|
Van mij mogen er ook wel 7000 af ..
|
Patsertjes..
Dan bied ik er 8000 aan.. |
Re: Re: Kan er niet een regeling komen..
Citaat:
|
Re: Re: Kan er niet een regeling komen..
Citaat:
|
Het was gewoon een wedstrijdje om te kijken of ik haar kon inhalen kwa posts :z En dat is gelukt, ik hoef echt geen extra posts ofzo..
Ik haal ze op deze manier ook wel (had er 450 vandaag, en still counting) 8) |
Citaat:
offtopic: wist jij trouwens dat ik gewoon elke dag 2x maar 500 meter van de majorcabar verwijdert ben 8) |
Citaat:
Ik had er vandaag weinig zin in trouwens.. Daan (heeft hij trouwens nieuw werk had ik half gehoord) wel dacht ik. |
mij boeit het niet hoeveel post ik heb:Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zozo.. Hij baalde iig wel flink omdat hij nu met carnaval moest werken.. 8-)
Dan kun je best eens de Major binnenwandelen na gewerkt te hebben. ;) |
Citaat:
Maargoed is er op een doordeweekse dag wat te doen daar dan? Misschien dat ik er wel eens een pilsje ga drinken met daniel dan ofzo 8) |
Slecht idee, ik wil mijn posts echt niet kwijt :@ :(
|
wie wil 5842 posts van mij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand interesse in 6000 posts van mij? :7
|
Re: Re: Re: Kan er niet een regeling komen..
Citaat:
laten we zeggen dat ik een 'doel' gevonden heb :Y) |
Re: Re: Re: Re: Kan er niet een regeling komen..
Citaat:
|
Citaat:
:d :d _0_ |
iemand mijn 20000+ posts? 8)
|
Citaat:
|
Zoals Elvenkindje en Shanna al zeiden ging het helemaal niet om het aantal, maar elvenkindje wou me inhalen en als grapje wilde ik dat niet laten gebeuren
|
Citaat:
8) 8) 8) :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ook 8500 posts hebben als Slowchat en andere topics niet verwijdert waren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij mag er nog wel wat af hoor:p ook al blijf ik van mening dat ik toch nog een leven heb naast het forum:z
|
Citaat:
|
Citaat:
ken genoeg mensen die nog minder een leven hebbenO-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee.. degene die mij aan een goed huisje in Tilburg helpt voor minder dan 400 euro excl per maand mag mijn teller officieel op nul laten zetten en mijn post-aantal hebben :P
;) |
Citaat:
|
bla verder hier.. :{ :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.