Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Wat vinden jullie van het contest forum? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=43716)

AmbyPur 1 March 2004 11:42

Wat vinden jullie van het contest forum?

Is het een beetje geslaagd? Doe ik het goed of ben ik veel te streng? :p Denken jullie dat zoiets snel dood zal bloeden?

Headliner 1 March 2004 11:49

Tot nu toe vind ik het wel geslaagd.

Alleen ik mis nog steeds een tutorial. Zonder tutorial kan ik er ook niks mee verder.. ja alleen stemmen :notgood:

electricity 1 March 2004 11:53

ik vind t wel grappig :)
:yes: :thumbsup:

WishfulDreaming 1 March 2004 12:22

Ja... Wel leuk...

Nu ik nog leren photo-shoppen en het is perfect ;)

AmbyPur 1 March 2004 12:29

photoshopcursus wilde eddie toch es doen? :) hij is er mee begonnen volgens mij..

en headliner wat voor tutorial bedoel je? van photoshop?

Impressions 1 March 2004 13:23

Ik vind het contest forum wel geslaagd, alleen een beetje rustig is het er... :z

bartje518 1 March 2004 13:27

Voor mij persoonlijk niet zo heel interessant, maar kan me voorstellen dat mensen het wel leuk vinden. Vanwaar die naam eigenlijk :?

Setragasj 1 March 2004 13:35

ja die tutorial.. ik was er mee begonnen, maar ik heb minder tijd dan ik dacht dat ik zou hebben en het is toch wat lastiger dan ik dacht dat het zou worden.. dus misschien dat ik toch maar een tutorial "jat".
of ik zoek gewoon de beste tutorials uit en maak een topic met allemaal links er in. en dan kun je gewoon als je vragen hebt een topic openen in het tutorial forum.

dat is wel een idee toch?

Headliner 1 March 2004 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
en headliner wat voor tutorial bedoel je? van photoshop?
jep

Tyskie 1 March 2004 14:08

Wel aardig, maar een groot gedeelte van het forum hing aan die photoshop-tutorials, die maar uitblijven.. Daardoor is het vooralsnog geen groot succes...

Moet iets als het voorspellen van de CL-wedstrijden op Sport ook niet bijvoorbeeld op dat Contest-forum?
En misschien wilt discussie-FB Ar-Tuur een Discussie-contest in het leven roepen?

Sedes 1 March 2004 14:37

Het enige dat mij echt intereseert is photoshoppen maar zoals headliner al zei, ik wacht ook nog altijd op de tutorial :(

Kampie 1 March 2004 15:18

De mensen die stemmen hebben geen gevoel voor nivo :(

doe je je best stemmen ze niet op je.. :(

Impressions 1 March 2004 17:57

Even een mededeling ter overschot?

Contest forum is MEER dan alleen Photoshop, er zijn ook andere topics mbt muziek en tekst :)

AmbyPur 1 March 2004 19:08

misschien dat ik een paar FB's kan een pm kan sturen.. zoals artuur, vera, dex.. die zelf wat kunnen bedenken, of de lui uit hun forum wat laten bedenken voor het forum? :)

AmbyPur 1 March 2004 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Voor mij persoonlijk niet zo heel interessant, maar kan me voorstellen dat mensen het wel leuk vinden. Vanwaar die naam eigenlijk :?
wedstrijd had ook gekund ja ? :p

L_angeldc 1 March 2004 19:37

ik vind het een leuk forum, hoewel ik niet echt actief meedoe :z
maja ik ben niet zo handig met photoshop dus die tutorials zijn wel handig als ze nog komen :p

Ar-Tuur 1 March 2004 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
En misschien wilt discussie-FB Ar-Tuur een Discussie-contest in het leven roepen?
Jawel, maar ik heb nog niet helemaal voor ogen hoe jij dat precies in gedachten had. :?

niemand 2 March 2004 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
De mensen die stemmen hebben geen gevoel voor nivo :(

doe je je best stemmen ze niet op je.. :(

ken het gevoel :p

ik vind het wel geslaagd, al lees ik de columns niet :$ photoshop kan ik niet meer mee doen tot dat ik een nieuwe demo ding heb gedownload :( zwak he :p

Tyskie 31 May 2006 19:46

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur
Jawel, maar ik heb nog niet helemaal voor ogen hoe jij dat precies in gedachten had. :?

Gewoon twee personen een stelling meegeven. De ene pro en de ander contra en gaan met die banaan. Na een week ofzo de boel sluiten en dan kan men stemmen op degene van wie men vond dat ze het best gediscussieerd hebben (en uitdrukkelijk melden dat men niet gaat stemmen op degene die 'hun standpunt' verdedigde).

(topic up omdat dit nog steeds een mooie manier is om wat leven op het discussieforum te krijgen :+)

thali 31 May 2006 19:55

Je mag altijd een toffe stelling plaatsen hier: http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56392 ;).

Tyskie 31 May 2006 19:57

Nee dat is niet tof.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.