![]() |
kalenderfunctie
gebruiken wij deze eigenlijk wel?
|
ik niet iig. alleen wel leuk om te alleen onderaan te kijken wie er jarig is 8) maar ik druk nooit op de kalender-knop :p
|
Ik keek er afgelopen week op toen ik helemaal niks te doen had en het was echt onoverzichtelijk overbodig en al het negatieve wat je kunt bedenken..
Ik gebruik em niet nee :p |
Wuh.. Kalender?? :z
Of is dat die optie onderin dat je ziet wie jarig is? Die moet blijven :yes: |
Citaat:
die staat het menuutje hierboven :p |
Citaat:
Of ik zie het onderaan :z Van mij mag de kalender weg :Y) |
Gebruik ik soms :yes:
maar ik vind het te onduidelijk, ipv van iedere keer "nick"verjaardag te zetten lijkt het me een beter idee om die verjaardag weg te laten(en dus enkel maar de nick) en mss de naam te veranderen in verjaardagskalander (zodat het nog duidelijk blijft) |
dat is een slimme opmerking sedes...dat doe ik evengoed even :D
edit: fixed ps: dat kalender is ook vrij nieuw voor mij; zojuist een event toegevoegd.. maar het ziet er niet naar uit dat ook maar iemand die functie gebruikt.. hehe :7 |
gebruik hem heel soms
|
Nee, als er iemand jarig is zie ik dat onderaan wel :)
|
Ik kijk er zo af en toe eens op als ik niets beters te doen heb, maar hij kan best weg hoor.
|
Kan het trouwens ook niet zo weergegeven worden dat die verjaardagscallender op het forum enkel de mensen weergeeft die meer dan 1 post hebben :)
Zo zitten die kwieten van de andere delen van de site er niet meer tussen. |
Pcies, leg de grens iets hoger... :) slimme saar..
|
Citaat:
|
Wuh? kalender? gestemt....
heb em net gezien... zie het nut er niet van in :{ |
He wij hebben een kalender:huh:
|
Die functie is zo fout:{
Ik keek er heel aan het begin eens, om mezelf te zien staan ofzo:Y) Nu keek ik er even, maar het is zooooooo onoverzichtelijk:no: |
Ik heb vanmiddag het hele forum doorzocht maar ik had de kalender nog niet eens gezien, ik ga nu zoeken
|
Citaat:
En wat saar zegt is ook wel een goed idee, enkel mensen met meer dan 1 post erin. Maar is dat ook mogelijk? |
ja alleen nog bij 'test' veranderd..
en dat 1 post..volgens mij kan dat niet of ik heb geen flauw idee hoe.. :/ |
Citaat:
{ if ($post=">10") echo ($username) else echo (NOOB!) } zoiets? :P zal wel niet kloppen 8) maar lijkt me toch heel goed mogelijk :) onban pakspul anders maar, die weet dat vast wel :p |
je brengt me wel al op een idee :p
maar daar ga ik jeroen niet voor unbannen ;p |
er zijn vast nog wel meer mensen die PHP kennen naast Jeroen 8)
|
Soms :yes:
|
Ik kwam er toevallig laatst per ongeluk op terecht :p
voor de rest gebruik ik hem niet. verjaardagen komen onderin te staan enzo dus daarvoor heb ik hem niet nodig :). |
en kun je niet instellen dat je alleen bij het registreren je leeftijd kan invulle? ik ben vandaga weer jarig, 96 dit keer :7
|
Citaat:
|
Citaat:
nu zie je ook dat er op 1januari heel veel leden jarig zijn. aan de andere kant zou je een beheerder kunnen vragen om je geboortedatum te veranderen.. |
Zou je kunnen doen, aan de andere kant is het misschien wat veel moeite voor die ene persoon die er lol in heeft om tig keer z'n geboortedatum te veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik gebruik de kalender ook nooit, maar ging, toen ik dit las toch even kijken. en ik kan jou private event zien! ninja nog wat..:+ zo private is dat dus niet. ik heb overigens zelf ook een privat event toegevoegd genaamd "test" |
maar je hebt private events..en private public events :+
|
wtf zijn nou weer private events? :D Forum zit wel vol met verrassingen :+
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/cale...nfo&eventid=40 8-) 8-) |
Citaat:
Dextorie! Mijn url word weer gecensureerd ! :'( En die >1post... Mag ook wel als dat mogelijk is ;) |
Citaat:
|
:z
hij bedoelt dat je private events kan aanmaken en public events |
Citaat:
:D |
wel wakker blijven :+
|
Citaat:
php kennis voor zo iets is geen probleem FTP toegang om de juiste bestanden aan te passen wel :Y) |
Citaat:
heb je het adminCP wel eens nader bekeken? :) enige waarvoor ik me ftp acces kan indenken is voor het uploaden van nieuwe buttons... |
en smilies
|
En wanneer wordt de knoop doorgehakt of de kalenderfunctie verdwijnt ?
|
Citaat:
volgens mij heb ik niet gezegd dat ie verdwijnt? :) ik was alleen even aan het polsen of deze functie uberhaupt wel gebruiken.. en als dat wel het geval was wat er eventueel aangepast zou kunnen worden 8) |
Citaat:
:$ oeps, mijn fout. Sorry :d |
als de kalenderfunctie verwijderd zou worden, worden dan niet ook alle verjaardagen gewist? ik neem aan dat die database daar zijn verjaardagen uithaalt?
|
nee je kan ook gewoon de kalender van het forum halen, de geboortejaren zullen gewoon in de profielen blijven staan, mits ingevuld
edit: is trouwens volgens mij allemaal wel in een bestand gepropt 8) |
gewoon die kalender knop weghalen en niemand die het meer ziet...
tenzij je kneusjes hebt die het leuk vinden om op forum onderdelen te bevinden die niet via de knoppen te bereiken zijn.. (sorry steve :p 8) ) |
heb het gevoel dat as je de functie gewoon had verwijderd, dat er niet een persoon het had op gemerkt!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.