![]() |
Paassfeer?
Kom je weer thuis, ga je achter de computer zitten.
Leuk! Denk je bij jezelf, even forummen... Tot je schrik is het forum opeens geel met oranje.... Zijn we al in de paassfeer hier ofzo? :) |
tis bij mij toch echt blauw en grijs hoor :|
|
Bij mij geel en oranje..... Plotseling :{
|
Citaat:
|
whoeiiiii
|
zie mededelinge :)
|
Citaat:
|
mijn stijl blijft toch gewoon grijs, dat is de mooiste kleur :yes:
|
die van mij is geel met roranje:)
|
ik heb hem al een tijdje oranje, ik ga het maar weer eens veranderen :p
|
ik wist niet dat je dat kon veranderen. :o
|
fuk .. ik heb net die mededeling weer verwijderd omdat het van zo korte duur was :D
klein foutje gehad.. is alweer opgelost ook. maar aangezien vrijwel alles van het forum nu vertaald is.. ben ik aan het omzetten...en dat is wat lastiger dan verwacht 8) |
Citaat:
All times are GMT. The time now is 15:05. Rate this Thread: Select a rating (optional) 5 .. Best 4 3 .. Average 2 1 .. Worst If you like, you can add a score for this thread. |
Citaat:
op de TEST stylesheet beste man.. als jij daar nog een rating stukje tegenkomt moet je me dat ff PM'en waar precies..want ik dacht toch echt dat ik dat alles eruit gesloopt had.. en ja..de tijden in GMT.. ik heb geen zin om 40regels en 400landen te gaan vertalen naar de nederlandse benamingen e.d :p als je ff een PM kunt sturen waar je dit allemaal vind (in de TEST stylesheet dus..en niet dat lelijke grijs wat je nu gebruikt...) dan help je een beetje mee :7 |
kunnen we niet alles in het engels houden? :(
|
Citaat:
|
omdat nederlands een kuttaal is :p
|
Citaat:
maarja stiekem vind ik dat ook. |
Citaat:
kijk alleen al als je iemand quote... "Oorspronkelijk geplaatst door ....." :no: sorry dex, maar ik vond het in het engels wel beter 8) |
Citaat:
*bitchslapje uitdeelt* |
Citaat:
ja vind ik ook :p maar juist dat oorspronkelijk geplaatst door moet dan wel in het NL blijven.. maar wellicht euh..anders van username postte : ofzo.. ideeen zijn welkom hoor :p |
Kan je toch ook doen van
Gepost door Shanna: bla bla bla Vind ik al beter dan dat andere. Maja who am I? :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.