![]() |
Condoom scheurt
Hoi,
Heb het nu al een aantal keer gedaan met men meissie, maar het condoom is nu al een paar keer gescheurt. Dit gebeurt als ik klaarkom en in haar zit. Hoe kan ik dit oplossen??? |
Re: Condoom scheurt
Citaat:
|
Re: Re: Condoom scheurt
Citaat:
:yes: |
durex kopen (kwaliteit)
glijmiddel (kan ook wel's helpen) verder doe je er niks aan.. |
Het zijn Durex condooms. Misschien ligt het aan het feit, dat als ik haar gelikt hebt, ze een stuk droger is. Ik heb dan het idee dat als ik hem erin stop dat dan het topje van het condoom naar de zijkant verschijft, en als ik dan door blijf gaan het condoom scheurt.....
misschien is glijmiddel dan idd de oplossing, maar waar kan ik zoiets discreet halen?? of kan ik hier iets anders voor gebruiken? |
Citaat:
|
asjeblieft :-)
|
bij de gamma ja dat zeg ik GAMMA
|
Mja of je doet um verkeerd om...
|
Citaat:
|
Citaat:
*heel goed mogelijk* *read the instructions!* |
Citaat:
(Read The Fucking Manual... tweakers uitdrukking :+) ontopic: als ze dan nog scheuren... euh.... ga op zoek naar stevigere :d durex is niet de enige die die krengen produceert :p en ik geloof dat durex ook nog wel steverige verkoopt, naast de standaards :) |
Citaat:
|
Citaat:
maarjah.. als het niet anders kan :? |
zorg ten eerste dat je de goede maat hebt.
daarnaast moet je zorgen dat je hem goed omdoet; weet zeker dat er geen lucht in het condoom zit! ook is het belangrijk dat je je voorhuid (mocht je die hebben) naar achter doet voordat je het condoom omdoet, zo creeer je de ruimte om je voorhuid tijdens het neuken over je eikel te laten schuiven zonder dat het condoom je daarin bellemert. zelf deed ik dit eerst ook niet en toen is het condoom ook een keer gescheurd. erg naar, vooral ook omdat ze niet aan de pil was. :notgood: succes. :wave: |
dat je uberhaupt een condoom omkrijgt zonder je voorhuid naar achteren te doen vind ik al knap :p
zou mij niet eens lukken.. :+ |
Citaat:
hij kan net achter je eikelrand zitten, of volledig strak naar achter. |
Citaat:
Ridders van de bruine dreef :Y) ontopic: Hmz,ik gebruik geen condoom :p en mijn vriend ook niet,dus ik kan je niet helpen :) Ik haat die dingen... |
ik denk ook dat er misschien dan lucht in zit. want je moet als je het condoom om hebt, wel zien dat er ruimte zit aan de voorkant.
of misschien heb je wel teveel zaad:{ |
Citaat:
of dat ligt aan wat anders :$ O-) naja...gelukkig hoef ik ze in principe niet te gebruiken..dus dat scheelt weer :+ |
Citaat:
Lig je lekker in bed met jechick, moetjezo'ndingomdoen.Nou, paar keer geprobeerd, had gelijk geen zinmeer en ging toen maar bier halen :D Nee,condooms schieten niet op. Overigens heb ikuitbetrouwbare bron vernomen dat durex welvaker scheurt, en dat Condomi condooms een stuk beter werken. |
Citaat:
Ik vind condooms ook erg onhandig, en ik heb toch nooit one night stands, en ken mn sexpartner dan ook goed genoeg om te weten of hij een soa of iets dergelijks heeft.. |
Net zoals de rest hier vind ik condooms maar ondingen 8|
gelukkig moet ik ze al lang niet meer gebruiken (vaste partner +pil) heb ze in heel m'n leven mss 5x gebruikt (of beter gezegd laten gebruiken :Y) ).. waarvan 2x gescheurt ::@ en toen nam ik nog niet eens de pil :x Ontopic: veel hulp kan ik je niet bieden ;) zorgen dat je ze niet meer moet gebruiken :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan alleen schaamluis bedenken, en koorstlip |
wratten :9~
|
Is je vriendinnetje al aan de pil? Lijkt me wel het beste.
Misschien moet je langer de tijd nemen totdat je vriendin goed nat is en genoeg ruimte bij het topje vrijhouden. |
Citaat:
ja genitale wratten en herpes genitalis bijv. |
Citaat:
Dat gekut met een condoom was zo irritant dat ik gelijk geen zin meer had. Snap je em nu? |
je moet het tuutje dichtknijpen, anders komt er lucht in en dan ontploft ie zeg maar :p
|
das raar, ik heb toch minstens 100 condooms gebruikt (ultradunne!!! featherlite van durex) en er is er maar 1 ooit gescheurd. gelukkig was dat toen ik NET met andere anticonceptie was begonnen.
heb nie echt tips voor je :{ als glijmiddel kun je vaseline gebruiken. maar ook speciaal glijmiddel, alleen hoe dat eruitziet weet ik nie :p minder hard neuken :+ of niet neuken,dan heb je et probleem helemaal niet :loser: :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.