![]() |
Integratie
Minister Donner Kebab
nee echt Loesje is geweldig <3 |
:O loesje heeft beter :z
|
lol
|
Mobiel bellen
neem een fietsbel :D -- heeft u ze allemaal op een rijtje? hoedt u voor het domino effect ik vind ze LEUK :p |
weetje wat stom is :{
stickers plakken wordt niet geaccepteerd door de overheid. Loesje stickers worden illegaal geplakt. Mensen die deze stickers plakken worden echter gedoogt... maar als er een andere sticker wordt geplakt met streetart ofzow erop. Worden de plakkers opgepakt en een nacht in de cel geflikkerd :{ (met stickers plakken, bedoelen ze dus ook posters met behangplak plakken) wees dan consequent, stomme overheid en gooi die loesje gasten ook in de bak... de stickers die streetartists plakken, ziet er ook mooier uit dan zo'n lompe poster, met een lelijk lettertyp die er alleen maar is om op te vallen..... tghhh... pffft |
loesje is ook leuk :d
--------------- Een miljard per dag uitgeven aan defensie ja, dan is zo'n oorlog ook wel noodzakelijk --------------- |
Citaat:
Soms moet je wel wat dingen gedogen :) |
doe me dan maar een mooie sticker :p
|
Citaat:
|
selectieve selectie is stom 8|
|
Citaat:
|
euh ik doelde op een woordgrap :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben stom
hij is stom zij is stom jij bent stom wij zijn stom ik was stom hij was stom zij was stom jij was stom wij waren stom ik ben gestomd hij is gestomd zij is gestomd jij bent gestomd wij zijn gestomd ik was gestomd hij was gestomd zij was gestomd jij was gestomd wij waren gestomd |
Haha ik vond die ene ook wel leuk van:
Welkom in circus Nederland, met de Geus op de strakke nullijn terwijl Zalm het sociale vangnet steeds kleiner maakt :) |
Als ik niet weet waar ik naar toe ga...
Wat doe ik dan hier |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.