![]() |
kut msn
1 Bijlage(en)
Krijg ik een bestandje toegestuurd (handwriting.zip), installeer ik die op de manier die ze zegt.. Krijg ik dit:
|
zal wel zo'n leuke trojan zijn of iets...:aai:
ff rebooten? |
gngng das kut
|
haha, lekker naief om zoiets ook te instaleren :+ :o
laat der even een virusscanner overheen gaan of instaleer het even overnieuw :) of delete gewoon even wat je geinstaleerd hebt als je dat nog kan vinden ;) |
tis wel een grote hit dat ding..
ik vind het schitterend :D |
Jammer dat ik het van Saartje heb gekregen... Is die ff blij dat ze is gaan slapen :] :] :]
Inmiddels heb ik het weer verholpen trouwens 8) |
Citaat:
|
was ut een trojan of niet?
|
Geen idee of het een trojan was, iedereen gebruikt het.. En mijn meesterlijke pc verneukt heel msn gelijk |:(
|
http://www.mess.be/ <-- daar moet je maar eens kijken naar de Handwriter dat ding isset..
|
Dat had ik dus ook vorige keer. :z
|
Citaat:
|
Het komt op mij over als een trojan of het gedraagt zich als een trojan.
Iig helpt opnieuw opstarten niks bij een trojan. Er zijn twee mogelijkheden die me zo te binnen schieten: 1) Proberen om de trojan d.m.v. een virusscanner of trojanscanner te verwijderen. 2) Alles opnieuw installeren. |
Die handwriting-plugin is echt fun-garanderend. Beste msn-plugin ooit :d
|
Citaat:
|
Ja, dat had ik laatst ook. :o
|
Hallo WAWL :o
|
Dat is niet leuk nee:'( :'( :'(
|
wie installeerd het dan ook :P
|
Citaat:
|
oplossen is makkelijk. als iedereen nou es de readme's enzo zou lezen.....
dan zou je zien dat je EERST nog een ander programmatje moet installeren. lezen is ook een vak :p |
als ik ergens wel strontziek van word, dan zijn het wel die wannabe-scriptkiddo's die zo graag mijn comp willen verzieken 8|
|
Citaat:
1) Dit down / installeer je zelf 2) Dit is onschuldig was et probleem? :p |
nooit dingen aan nemen van mensen die je niet 100% vertrouwd
btw, je hebt aardig wat mensen geblokkeerd en veel mensen van het forum in je lijst staan 37 :huh: alsof je bijna geen vrienden hebt |
Citaat:
|
Citaat:
En dat progje kwam van deheer (:+) Saartje.. Dus ik dacht: Saartje is lief, dus het progje zal wel goed zijn :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeps.. dan komt deze "trojan" van mij..
Saartje heeft em namelijk van mij.. oeps.. nu heb ik de volledige controle over jouw pc.. :o :{:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Niet dat bij deze racistisch wil overkomen ofzo, maar ik las laatst ergens hier op t forum dat zij iemand is die zich niet bepaald geliefd gemaakt heeft op een ander forum waar ik ook lid ben. Rechts-extremistische uitlatingen waren daar een onderdeel van) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.