![]() |
Hoelang?????
Hoelang Duurde Jou Langste Relatie???
Die Mijne 4 Weken En 2 Dagen:$ Haha |
*pauper*
25 maanden [edit] staat ook in een post of 15 naar beneden.. |
hoelang is een chinees
|
9 maanden en dat kan alleen nog maar meer worden
Maarehm kijk voortaan even of een topic al bestaat |
dat ander is dicht dacht ik :?
|
Volgens mij ben jij een jong meisje die van direct en breezers houd.
edit, mijn langste staat al in dat andere topic, was overigens 2 jaar) |
11 en een halve maand
|
2jaar 6maanden 1dag
Toen dumpte ik hem :9 |
2 weekjes :( , maar hij was wel heel leuk! jammer alleen dat ie zo ver weg woont ('t was in de zomervakantie!)
|
4 maandjes en 3 dagen... Sindsdien vaag gedoe allemaal mja :z
|
3 en ene halfe maand en gaat nog door
|
mijn langste relatie heeft 51 weken geduurd :( toen heeft ze het uit gemaakt :o daarna heb ik nog 2 maanden met der gehad :)
|
10 maanden
|
3,5 jaar
dumpen is een pauperwoord |
tot nu toe 20 maanden, nog steeds aan
|
tot nu toe 3 jaar en 1 maand , en daar komt elke dag meer bij :)
|
1,5 jaar.
Anderhalf jaar die ik van mijn leven heb weggegooid. Dumpen is geen pauperwoord. Je moet het in de juiste context zien. Ik heb mn ex er lekker uitgestampt. Daar had ik zwaar genoeg van, en het heeft me bevrijd. Niet dat je dan elke week een ander kan hebben maar je hebt geen verplichtingen. Als je echt van iemand houdt en die maakt het uit om een goede reden kun je het geen dumpen noemen. Dumpen is meer als je het leuk vindt om het uit te maken. And I like it very much! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat noem ik nou ook dumpen, snappie? :] |
Citaat:
er valt overigens niet veel te snappen, want je denkwijze is gewoon ronduit cru |
de mijne een jaar.
|
Precies 6 maanden... Toen ben ik gedumpt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Deze relatie nu,was eerst af-aan-af-aan,nu continue aan. 3,5j in totaal 1,2j sinds laatste keer dat het gedaan was |
ik heb er zeseneenhalve maand over gedaan om het uit te krijgen *)
|
6 weken..
|
8 maanden, 3 weken vandaag and it goes on O-) :love: O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik negeer meestal dat soort reacties, want i.p.v. het te laten merken dat het niet zo 'hoort', komen ze er vanzelf wel achter, over 10/15 jaar :D ontopic: euhmz, tja 1 jaar en euhmz 11 maand.. :) (bijna) |
11 maanden :)
|
nog steeeds bezig :love: 15maandjes
|
13 maanden.
|
inmiddels uit maar dat was 1 jaar 7 maanden en een dagje :p
heb nu ruim 5 maanden een nieuwe vriend. best kans dat hij mn record gaat halen en verder :) zit steengoed:yes: :z |
hehe...... 3 weken :S
|
Citaat:
6 maandjes |
Citaat:
:$ |
Citaat:
ikke 8 maanden, maar das nu uit |
Donderdag 5 maanden 8-) .
Ik ben er tot nu toe niet zo goed in geweest het lang met iemand uit te houden :p , maar dit gaat als het aan mij ligt nog langgg duren :love: : |
Anderhalf jaar
|
ik ben op dit moment al 2 jaar en 7 maanden samen:thumbsup:
|
3 maand en 2 weken, dees week had het 4 maand geweest...
ben nog in verwerkingsfase:( |
Ik ben nooit zo van het officiele relatie gebeuren, maar de langste tijd dat ik met een jongen ben geweest waarbij we beide niet met andere hebben gekloot en gevoelens voor elkaar hadden was +- een jaar..
het enigste officiele relatie ding wat ik heb gehad was van een maand of 7 en daar zat nog een keer een korte pauze van een week oid tussendoor.. |
Hoelang is een Chinees.... 8-)
|
geen idee
weet amper wat een relatie betekent dus tjah |
Citaat:
|
momenteel heb ik 5 maanden en 1 week,ofzo..
En hoop dat ze het nog wel ff met me vol blijft houden hiervoor was mijn langste relatie 12 weken.. |
Citaat:
dat heeft mn ex dus ook bij mij gedaan =p =edit= die 2 jaar en 6 maande is dus ook mn langste ( ff ontopic) |
morge 11 maanden 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.