![]() |
In de Biologie les
We zijn in het hoofdstuk Gedrag en regeling bezig...
Ik tegen buurvrouw: Wat is een prikkeling? zij: Een prikkeling is een invloed uit het milleu op een orgasme... De klas is stil....ik kijk haar aan Ja...het moet dus organisme zijn Lijken die woorden nou zo op elkaar :( |
Re: In de Biologie les
Citaat:
|
Wil je mijn schaamtelijke uitspraken niet zow in het openbaar vertellen!? :9
schaam:$ het ergste was nog wel dat ik het niet eens door had hehe:no: |
hahaha :{
|
Moet toch wat
|
Citaat:
|
in het 3e middelbaar moest er eens iemand luidop lezen uit z'n boek biologie. Hij las ook ipv organisme , orgasme. Was toen nog grappig :z
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Profiteer ervan... Binnen 3 jaar is dat woord niet eens grappig meer
|
hmm.....das groot
|
Citaat:
vond ik tenminste:) |
wat zijn die sedes en saar al volwassen.
|
nou ik vond het eerder droog dan grappig
want...ik vat eigenlijk niet...wat er grappig is aan orgasme...en al die andere woorden in die categorie |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja..dat was duidelijk
ik bedoelde...dat mijn topic niet bedoelt was...om mensen aan het lachen te maken ja...of je kunt er om lachen....maar dat was niet echt daarvoor bedoelt |
*)
|
Citaat:
|
ik heb ook zo'n kinderachtige klas..bij verzorging als we t over sex hebben liggen ze bij elk woord dubbel:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :loser:
|
Citaat:
Spannend... :{ |
Citaat:
|
Och al groot of niet , ik blijf daar altijd mee lachen , niet als we het er gewoon over hebben , maar als iemand zich verspreekt moet ik altijd lachen , ..maarja wie ben ik:+
|
Citaat:
|
hebben we een keer bij engels debat gehad
onze groep kon t besten discussieren en t ging over abortus zei een meisje: but it's stil an living orgasm!! en de hele klas ook stil. geweldig is dat! |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
Birthday May 29, 1984 ;) :D :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tjah...ik weet nu hoe een wasschema eruit ziet Is het enige wat ik heb onthouden8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*neuken?* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt geweldig hoe serieus jij gewoon overal op reageert:z
|
Citaat:
**voel me dom..** |
Citaat:
|
Citaat:
nou snap ik um:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.