![]() |
Vitamine toevoeging aan voedsel
Wat vind jij ervan...
Ik ben er tegen Ik denk dat mensen dan eerder naar bijv een hamburger zouden pakken, dan naar een stuk fruit.Omdat in de hamburger wat vitamines zitten Maar missch kan het ook handig zijn...voor mensen die nooit fruit eten...en altijd hamburgers:{ |
ben er ook tegen.
Die mensen die altijd een hamburger pakken en geen fruit moeten dan maar leren om een keertje fruit te pakken.. |
je kunt ook gewoon potje vitamine C pillen kopen:)
|
er zijn ook mensen die allegisch (oid) zijn voor fruit....(ze zijn er echt) dan vind ik toch wel een goede uitvinding :thumbsup:
|
Wat is in jouw zinsverband toevoeging?
|
Mensen moeten gewoon hun kinderen leren vers fruit en groente te eten... Zonder allemaal onzin van viatminen tabletten of toevoegen aan het eten...
|
gewoon je vitaminen uit voedsel halen. is makkelijk zat
|
Ja..vind ik ook:{
En als je dan eens een hamburger eet en je eet ook dagelijks fruit...of je hebt die dag veel vitaminen op kan je ziek worden...want te veel vitamintjes is niet goed:no: |
Citaat:
|
of die mense die altijd hamburgers eten verrotten maar lekker :loser:
|
of studenten voor wie het te duur is altijd maar goed fruit te halen .. ik vind het wel handuuug :+
je kunt wel zeggen blabla ze moeten meer fruit en groenten en gezonder eten.. mja dat zal niet snel gebeuren. vitaminepillen zijn dan wel een manier om mensen toch vitamines binnen te laten krijgen; dat is veel makkelijker toch? |
mwah toevoegen aan voedsel lijkt me stom.. daar hebben ze van die pilletjes voor uitgevonden :Y)
en het zit ook allemaal in het drankje multivit :9 :9~ als student word je trouwens erg snel lui als het gaat om het klaarmaken van groente enzow, dus dan is het wel handig als je de vitaminen op een andere manier binnen krijgt. echter moet je wel groente en fruit blijven eten, vanwege de andere stoffen en vezels die erin zitten. Alleen op vitaminepillen red je het niet :p *ervaring :p* |
Citaat:
|
Citaat:
op een gegeven moment krijgt een kind een mind of his/her own ;) dan gaat hij een lange tijd lekker eten wattie zelf wil... en tegen de tijd dat hij/zij weer ouder wordt.. wordt hij/zij weer verstandig en gaatie wel groente en fruit eten... (denk ik :p) |
Je moet niet altijd zo snel oordelen, als ik bijvoorbeeld fruit (al het fruit op banananen na) eet word ik doodziek.. simpelweg omdat ik er allergisch voor ben en niet zo'n beetje ook. Het begon met aardbeien en daarna met de rest van het fruit.. eerst alleen bulten in mijn mond maar later werd het over mijn hele lichaam en nu kan ik er zelfs van in shock raken. Daarnaast ben ik ook nog vegetariër, ik slik gewoon elke dag zo'n centrum-pilletje en voel me er prima bij... maar niet iedereen eet weinig fruit voor zijn plezier..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.