![]() |
Wat doet jou aan vroeger denken?
zie titel :)
ik moet aan vroeger denken als ik kokos eet (dat eet ik dus nooit, maar vandaag had ik een kokosnoot gehaald :9 ) maar dat at ik vroeger weleens bij een super geoie vriendin van mij...die ik nu nooit meer zie.. |
als ik mn allereerse gameboy zie liggen :love: hij is helemaal geel en verkleurd door de zon8-) ik vond hem van de week weer trug! en tot mijn spijt deed ie het neit meer :(
|
enya - sail away
|
Citaat:
|
Als ik in mijn geboorte stadje ben.. oosterhout dus.. en aan allemaal dingen van amerika enzo.. ben vaak verhuisd dus ja :+
|
als je tekenfilms kijkt waar je vroeger ook naar keek
echt jeugdsentiment:( |
vooral muziek. Zowat alles wat ik meemaak in me leven koppel ik aan een bepaald liedje/genre... heel vaag :d. Net zoals geuren... bepaalde geuren doen me soms ook denken aan dingen van vroeger :)
|
ik denk nooit terug, alleen maar vooruit
|
liedjes en geuren..
Maar dan meestal niet echt vroeger, maar gewoon 1 of 2 jaar geleden.. Als ik een liedje hoor wat ik toen ook luisterde krijg ik altijd zo'n grappig gevoel in mn buik :) 8) |
Citaat:
|
mIRC
|
Citaat:
en oude muziek |
Zo'n snoepje... echt zo vies... maar die doet me denken aan die ene keer toen ik me neus brak... Ik was iets van 4 jaar en toen waren we net naar de bloeminwinkel geweest en ik kreeg dat ene snoepje en vond hem echt zoo vies maarja... en toen waren we daar bij t bejaardenhuis in de buurt en ik ging van zo'n huiveltje rennen en kon niet meer stoppen en knalde tegen die stenen container aan.... en had toen me neus gebroken :$
|
liedjes van vroegah _0_ en mn herinneringen natuurlijk:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Uhm...ik heb een hele stapel dagboeken liggen van vroeger :9
|
festini peer ijsj0hs 8-)
|
mijn poepluiers :9
|
mmmh
De troetelberen !!! |
Khad vandaag nog een flink jeugdsentiment:
een huilend kind ( :'( ) zwabberend en wel over straat fietsend met een vaderlijk figuur erachter aan rennend:z 8-) |
De show van Guido Wijers. :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.