![]() |
robin is naar huis
hoor ik hier op de achtergrond :d
wie is robin eigenlijk :? |
:?
|
ik zal het enge woord ff zeggen :+
idols :x :x :huh: |
zo te zien in mijn msn lijst.. (alles staat op IDOLS KIJKEN) zal het daar wel mee te maken hebben:+
|
yeah...
weer een ':?:x' minder.. :{ |
Citaat:
idols interesseert me geen hol.. |
hahahahahahahahahahaha
en die kut alice is er nog gewoon in. idols slaat echt nergens op. :7 |
Citaat:
|
robin was lekker
|
Robin is geil.
alice ding had er uit moeten gaan. 1e keer dat ik t kijk uit verveling hoor. :+ |
Hij was cute, ik vind het jammer dat hij eruit is... Ik vond dat Alice of Erik eruit moest :{
|
Citaat:
|
eric is cool. 8-)
ik haat boris en jk. |
Citaat:
|
boris en ron waren de beste (vandaag dan, hiervoor niet echt gezien)
|
Citaat:
Maar Boris blijft op nr. 1 voor mij :love: |
ik dacht echt, gelukkig eindelijk alice eruit. maar nee :{
|
Citaat:
|
yes
_0_ _0_ _0_ pak ballon_0_ _0_ _0_ eigenlijk moest ellis eruit en boris:love: |
Citaat:
(denk aan jim) robin zong superslecht, voor zover je piepen en slissen zingen kan noemen, kan me voorstellen dat zelfs de breezersletten die m allemaal lekker vinden dan toch liever op Boris of n ander 'lekker ding' (:? ) stemmen (eric vond ik ook wel echt heel slecht ja :{ ) |
Citaat:
ik vind eric wel een chickie. en hij woont een kwartiertje fietsen hier vandaan. krijg ik nou een dramatisch voorburg als hij wint? :'( |
Citaat:
|
ik vond Alice superslecht, en de jury vond dat ook
dus het is geen doorgestoken kaart, anders was ze nu heus wel weg |
en Boris moet eens nodig naar de kapper want dat haar van hem is echt vies gewoon :no:
|
Had nie verwacht dat ie al weg zou gaan :o
en ik kan t nie geloven dat Alice niet eens op de krukken hoefde te zitten :+ |
Citaat:
|
Citaat:
niet zeuren:9 |
Citaat:
|
robin is lief:(
|
Wanneer gaat de ETA hier eens een bom op gooien
oh shit als de aivd dit leest |
Citaat:
:7 |
Ik heb de vriend van mijn vriendin op tv gezien, geloof dat er iemand naast stond met een sjaaltje "robin"... Hoop niet dat zij het was:(
Nou, ik had dit niet verwacht en vind het stom! Oké, hij was met de workshop veel beter, en nu en vorige week niet zo goed. Maar alice moest weg8| Volgende week ga ik anti-stemmen, Alice moet oprotten:yes: |
alice
boe*:notgood: |
Citaat:
Volgende week rot ze op8-) Als ze nou op die kruk zat, had het nog een béétje goedgemaakt.. Maud was toch stukken beter dan die domme Alice! |
ben je ook stiekem voor boris:love:
|
Citaat:
Maar Eric vind ik leuk, niet goed maar hij is wel leuk:) En Robin vond ik ook leuk, maar z'n stem stond me in deze 2 shows niet meer zo aan:p alleen hij was wel leuk! Dat hij eruit is, Alice had op moeten rotten! |
ik geil op boris 8-)
|
Citaat:
|
dat hele idols gedoe hoeveel versies zouden er hierna nog komen voor al die sukkels en wijven snappen dat ze 1 hitje maken en daarna niet meer (althans waar is jamai na step right up gebleven nou ik hoor niks meer)
|
wow wat zijn er veel tegen alice?!
die is er toch met die eehh bla bla card show erin gekomen? |
* is blij :yes: heeft idols twee nog geen 1 keer bekeken :thumbsup:
|
Citaat:
|
Inderdaad,ik kap er ook mee.
|
Maar ik vond het echt zielig voor Alice gisteren ze kon wel janken.
Waarom komt er eigenlijk geen tijdelijke Idols forum? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwes ik vind die eric ook wel hot, hij kan niet zo super zingen, maar toch heeft ie wel weer een geile stem :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Robin was gewoon geil!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.