![]() |
Wie/wat zou jij niet/wel inruilen
voor een miljoen euro?
( behalve mij):wave: |
jou
|
ja nee
dat was niet de bedoeling:rolleyes: :loser: |
Citaat:
|
ik zou mijn bed wel inruilen voor een miljoen
of mijn webcam eigenlijk alles wel wat ik heb, wat geen sentimentele waarde heeft:d |
wat niet:{
|
Citaat:
ik zou mijn fotoboeken en videobanden van mezelf niet inruilen, en dingen die ik heb gekregen van mensen die ik lief vind. en mijn familie zou ik niet inruilen.. en het forum:$ (beide niet) en mijn leven, of iets van mijn lichaam |
het forum?:]
|
Niet... mijn goudvissen
|
Citaat:
|
mijn ex.
komt ze online met N.E.R.D. (h) als nickname en bij dr avatar zie je dr kop met zo'n fout petje op dr hoofd. dat terwijl toen ik nog bij dr was ze niks van N.E.R.D. moest weten. :rolleyes: |
Citaat:
|
mijn ziel zal ik ruilen voor een miljoen
|
Ik zou mijn vriend en vriendinnen en familie nooit inruilen
En aan spullen hecht ik niet zoveel waarde dus daarvan zou ik bijna alles inruilen |
Het forum niet? Nou als ik een miljoen krijg dus echt wel!
Mijn saxofoon niet, tenminste mijn sax misschien wel, want dan kan ik een nieuwe kopen. Maar als ik geen sax meer zou mogen spelen zou ik het niet doen. Mijn familie, vriendinnen, vriend niet. Foto's niet, denk ik. Mijn huisdieren niet. Verder, neem maar mee:p |
oja mijn huisdieren zou ik ook niet inruilen!
|
Tja...een miljoen... uhm... nou zoveel spulletjes heb ik niet, maar wat ik heb geef ik veel om... dus eigelijk niks...
|
familie, vrienden, foto's, dagboek niet.. m'n herinneringen, lichaam, ziel, geest enz. ook niet :p
|
de neiging om een stok door een paar hoofden te steken
|
Ik zou mn vrienden niet willen ruilen, en familie, verder bijna alles wel, foto's trouwens niet. En mn hondje ook niet
|
zoals bij bijna iedereen vrienden, familie, mn vogeltjuh:+ en foto's ed. En mn cd's enzo. Muziek is heilig_0_ :$
|
Citaat:
weetje wel hoeveel cd's je daarvoor kan kopen! al het materialistische kan je weer opnieuw kopen (behalve met sentimentele waarde) |
Citaat:
en waarschijnlijk zijn er ook heel wat goedkoper als toen ik ze kocht.. sommige hebben we sentimentele waarde:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.