![]() |
Contest #1 - Round 1: De Uitslag
Ok de uitslag is bekend.
De drie juryleden Jeanus, elvenkindje en Instructio4 hebben ieder de contests doorgelopen en een winnaar gekozen. Daarvan hebben we het gemiddelde genomen 8), en daar is dus een winnaar uitgehaald. En degene die door zijn naar de volgende ronde zijn.. *tromgeroffel* Jochemmm Lieve Colafles PFP BlackMystery AmbyPur Dext0r Infamous Je kunt in dit zelfde topic stemmen op 'de beste verliezer'. De poll zal open staan tot morgenavond. Stem niet op jezelf, dat is lame! Ronde 2 zal maandagavond direct verder van start gaan. Daar zullen de regels duidelijker worden neergezet. Excuses nogmaals voor de onduidelijke regels in de eerste ronde :*. Oja, en over de uitslag kan niet worden gecorespondeerd :D Het is maar een spelletje dus ga aub niet moeilijk doen als je niet door bent naar de volgende ronde. Er zullen nog genoeg battles komen in de toekomst. |
WeStSiDe! 8-)
|
stevie is dan zeker wel de beste verliezer 8)
|
ja hoor.. :rolleyes:
|
ik eis een hertelling van de stemmen!!
dext0r beter dan mij... riiiight.. :loser: |
owjoh :| ik ben door :d :| :$
dankjulliewel in iedergeval... |
Citaat:
|
ik hoop dat ik volgende keer tegen een vrouw mag
|
Mijn stem gaat uit naar Fallen_engeltje
|
Citaat:
wel dat ze schaars zijn en dat ze al helemaal niet in capelle wonen. http://oud.refdag.nl/vp/001227vpco.html mn vergelijking tussen jou en theo van gogh's lever was al beter dan alles wat jij gespit hebt.. :loser: :* |
Citaat:
Citaat:
maar misschien is de uitslag zo omdat ik wel dingen heb aangehaald uit je posts van het forum en achtergrond informatie enzo :? terwijl jij eigenlijk alleen reageert op wat ik te zeggen heb ? ik weet het niet...maar je bent wel een sterke battle'er :+ 8) |
mag ik op mezelf stemmen? :$
|
Citaat:
*heeft een stemregel in beginpost neergezet* |
dan stem ik strategisch op kampie zodat ik meer kans maak om door te gaan. :*
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die mogen dan meteen niet meer mee doen de volgende battles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt, maar dan is t nog wel triest van diegenen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit] JAH DAT ZEG IK |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje aan mijn forum zitten he... het is dat ik ook gewonnen heb *)*)*)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik had op fallen engeltje gestemd, vond haar wel goed en wist toch zeker dat headliner wel zou winnen |
Citaat:
|
Zegt mij genoeg zo'n uitslag..
ik stem niet eens op een verliezer.. sjiez he.. :{ |
Citaat:
|
ik heb op mezelf gestemd. O-)
|
Citaat:
Het ligt ook niet aan jou :* |
Maar even @Dext0r en instructio: Is het niet een beetje overdreven om ze gelijk het toernooi uit te kicken? K bedoel.. Je kan jezelf toch serieus de beste vinden 8)
|
Citaat:
|
En als aanvulling op mijn vorige post: Misschien zegt Headliner (die op het moment koploper is) wel tegen iedereen dat ze op hem moeten stemmen 8)
Mja, fuck it.. Het is maar een battle, zoveel boeit het niet toch? :* |
ik vind dit een pauper systeem, de jury moet dit eigenlijk toch ook gewoon beslissen? tis geen idols :Y)
en als iedereen op zichzelf stemt, verander mijn stem op kampie dan ook maar in een op mijzelf. want ik vind mezelf ook de beste. :O |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb alleen gezegd of ik degene die opzich zelf hebben gestemd bekend mocht maken :p |
Achja die mensen weten zelf ook wel hoe lame ze zijn door op hunzelf te stemmen ;)
|
boeiend ook :z
|
waarom sta ik bij de verliezers? :{
ik wil niet opscheppen maar ik vond mezelf wel beter dan pe ef pe hoor :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, 2 juryleden uit Amsterdam en jij komt zelf ook uit Amsterdam he .. ik had het kunnen weten:z |
Citaat:
|
Citaat:
en zoals in de begintopic staat: Oja, en over de uitslag kan niet worden gecorespondeerd Het is maar een spelletje dus ga aub niet moeilijk doen als je niet door bent naar de volgende ronde. Er zullen nog genoeg battles komen in de toekomst. En waarschijnlijk ga jij toch wel door als beste verliezer ofzo.. dus ga nou niet moeilijk lopen doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.