![]() |
Bejaarde zit twee dagen vast achter toilet
Een 83-jarige Canadese heeft twee dagen achtereen vast gezeten achter haar toilet. Een wijkwerker alarmeerde de politie omdat de bejaarde vrouw elke dag de krant ophaalde, maar dit al twee dagen niet meer gedaan had.
De vrouw verklaarde zich niet meer te kunnen herinneren wat er precies was gebeurd. De commandant van de brandweer was erg verbaasd: "Haar hele lichaam zat op één of andere manier vast achter de toiletpot. Dit is echt één van die situaties die je niet gelooft als je het niet gezien hebt." De brandweer heeft de vrouw uit haar benarde situatie bevrijd door het water af te sluiten en de pot weg te halen. Volgens doktoren had de vrouw geen kneuzingen of botbreuken en zal ze snel weer de oude zijn. http://frontpage.fok.nl/nieuws/39348 :huh: :huh: :huh: |
fok.nl
zegt dus ook genoeg :p betrouwbaarheids gehalte [-------/---] |
fok is niet onbetrouwbaar :p ze posten gewoon veel van dit soort nieuws :p
fok haalt hun info vervolgens weer uit andere bronnen duszz :z :+ maar het is tenminste weer es iets anders dan ANP nieuws :p |
Re: Bejaarde zit twee dagen vast achter toilet
Citaat:
|
Citaat:
dus daarmee is fok niet betrouw baar :p |
Re: Re: Bejaarde zit twee dagen vast achter toilet
Citaat:
|
mijn pa het ook wel is een ouwe vrouw moeten losmaken die klem zat achter de wc pot hoor!
|
Gezellig:Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ja toch 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Of zijn de nieuwsberichten van De Volkskrant, Nu.nl etc. ook onzin? |
ga ff mierenneuken ofzo 8)
hehe wel vet, je zal zelf maar zo vast komen te zitten en er niet uit kunnen :$ en dan moet je toch zo nodig maar je kan er net niet bij :z |
Citaat:
nu.nl vind ik interessant.. maar veel van de berichten daar zijn ook bollix..of zie ik zelfs binnen een paar uur al verwijderd worden... overigens.. er is nou eenmaal een gedeelte van de headlines wat simpel een broodje aap verhaal is... dat kun je toegeven of niet flem.... en over die opmerking van beheerder.... ik voer hier een onderhoudende functie uit...geen besturende... 8) |
Er zal vast wel eens een bericht tussenzitten wat niet klopt ja, maar wij zuigen het nooit zelf uit onze duim :p.
Maar je denigrerende opmerking, ( betrouwbaarheids gehalte [-/---------] ) staat er nog steeds, al ben ik blij dat je je alweer wat terughoudender opstelt. |
ik heb mijn motie al iets bijgesteld... 8)
|
Ik daag je toch uit vijf van dat soort (bewezen broodje aap) berichten op FOK! te vinden, in... laten we zeggen, 2004?
|
Citaat:
ik zie alleen af en toe hier een bericht rondvliegen..en dan nog klik ik niet op de fok link zelf 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.