![]() |
Vrouwen kun je indelen in 2 groepen......
maar dat zou ik niet doen. gigantisch veel werk.
(herman finkers _0_) |
:{
|
lighten up ;)
ieder vrouwelijk dier in de natuur heeft ene terugkerende maandelijkse cyclus, behalve bij de weekdieren :D |
_0_
prachtig! _0_ |
riddler
zeg jij nu expres "ene" of doe je dat perongeluk heb dat nu nog in iedere post van je teruggezien en begin t irritant te vinden *gooit ongesteldheidsfrustraties eruit* :p |
Citaat:
vrouwlijke diere hebben geen maandelijkse cyclus é:) |
het eten van 1 vruchtje van een noenoenoebraam kan geen kwaad. *eet een braam* kijkt u eens naar een noenoenoebraam, wat is het een klein wonder he. een noenoenoebraam is opgebouwd uit wel 100 vruchtjes.
:d |
Citaat:
|
haal ook meteen je avatar weg anders verlies je ook je vriendinnetje
|
[randy&sinixmode] *strooit liefdeskorrels over het forum* [/randy&sinixmode]
|
herman is tha man!
laatst zat iemand in de trein 'finkers op een hoop' te lezen... die heb ik al 10 keer uit *) |
wanneer ik gedronken hebt rijdt áltijd mijn vrouw. en wanneer krijg je de meeste ongelukken? als je gedronken hebt 8)
|
Citaat:
|
over het ongesteld zijn... Ik word gewoon ongesteld door mn pil heen.. is dat normaal??
|
Citaat:
:p ja dat kan. heb je m langer doorgeslikt ofzo? |
Citaat:
|
komt wel eens voor:yes:
maar zou toch even naar de dokter gaan, misschien moet je een zwaardere pil |
Cool ik vind hem eigenlijk wel goed:d
|
Citaat:
die is wel zwaar genoeg lijkt me zo:7 |
Citaat:
|
herman finkers _0_ _0_ :Y)
Kom ik bij de dokter, zegt die "u heeft een lichte hersenschudding" Hoe kan dat dan vraag ik? Waarop de dokter antwoorde: " waarschijnlijk was de klap niet hard genoeg" |
Citaat:
|
Almelo is een wereldstad.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen. In almelo is altijd wat te doen.. :love: |
Citaat:
|
Citaat:
Als het serieus is: dacht dat je dan moet stoppen met de pil en terug beginnen op je gewone dag, maar best naar dokter bellen |
Citaat:
pst...zoiets noemen ze een doorbraak bloeding en is vrij normaal volgens de bijsluiter.......toch? :+ |
Citaat:
|
PSST!! waarom fluisteren!?
|
Citaat:
|
Citaat:
vrouwen kun je indelen in 2 groepen....de ongestelde vrouwen..en de niet ongestelde vrouwen... toch? :+ |
Citaat:
maar ik doe het lkkr toch: vrouwen kun je indelen in 2 groepen....de ongestelde vrouwen..en de niet ongestelde vrouwen... |
Het EHBO lied is ook meesterlijk van die gast :)
Toch wel cynisch dat ie leukemie heeft.... |
Citaat:
|
eee haa bee ooooo is mijn lust en mijn leeveenn :9
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.