![]() |
pijn is fijn? or not?
zijn hier ook mensen die wel van een beetje pijn houden tijdens de sex, of houden jullie meer van het wat zachtere tedere werk of is jouw ideale vrijpartij juist meer het wat stevigere werk. gewoon een stukje intresse hoor. ik bedoel ik hou persoonlijk wel van zacht vrijen, maar mijn voor keur gaat toch uit naar een beetje pijn om de zaak wat te stimuleren.
|
pijn is niet fijn, en al mocht het wel prettig zijn tijdens de seks, dan heb je dr na de seks last van.
en als je grof gepakt wordt betekent t niet meteen dat je pijn hebt? |
Citaat:
Ow, dus je vind het niet lekker als ik in je nek bijt :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie zegt dat :d :d |
Citaat:
|
bijten gaat tot zekere hoogte
maar dat is geen pijn wat je dan voelt. pijn is uhh pijnlijk. en als ik pijn heb is mn zin meteen over. (dus aan tepels trekken, dr in knijpen, kaarsvet is pijnlijk en ijs ook) |
Dus ik mag niet meer spanken ?:(
|
Citaat:
|
no thanks... :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
hey sander, meot je deze eens gebruiken, spaart ook je hand uit :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mag ze best dr nagels in mn rug zetten hoor, heb daar zelfs een paar littekens van, maar verder?
En zowiezo, meisje heeft eerder pijn tijdens sexen dan een jongen denkik :). Ik ben overigens meer een zachtjes/lief iemand tijdens sex, niet een neuken en gaan iemand :) |
als ik echt bloedgeil ben wil ik HARD gepakt worden O-)
|
Per mens verschillend, ik vind pijn wel fijn maar heb ook een hoge pijngrens, Niet op het sm af maar dingen als bijten en krabben en dergelijke of stevig vastgepakt worden vind ik wel opwindend, maar dat wil niet zeggen dat je niet van intiem, rustig en lief kunt genieten.
|
een beetje in tepels knijpen vind ik opzich best geil, en ik hoor ook vaak van jongens dat ze het fijn vinden als je je nagels in hun rug zet.. Een heel klein beetje pijn vind ik dus fijn. Kaarsevet gaat tever.. En het is bij mij ook weer verschillend per keer..
|
dat met kaarsvet heb ik trouwens nooit begrepen en is bovendien ook nog eens gevaarlijk.. kun je fijt mee krijgen/oplopen (fijt = bindweefselontsteking...)
|
pijn? voor mij liever niet, zelfs een big nono, al genoeg ongewilde pijn gehad bij/met/door sex dus nee. Blij dat ik er net eindelijk vanaf ben :{
Mijn vriendje krab ik wel altijd he-le-maal paars op zn rug :o vindt ie lekker, en sjah mijn nagels zijn erg lang dus dat voelt ie dan ook :] is wel fijn om zo je euh... genieten kwijt te kunnen zegmaar :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar dit is een risico dat je zelf in de hand hebt.
als jij lidtekens er aan over wilt houden is het jou keuze. |
Van kaarsvet heb ik toch echt geen littekens over gehouden eigenlijk.
Maar kaarsvet is echt zo'n een keer proberen en dat is eht iets. Wel grappig. Maar je meot het er ook weer helemaal vanaf lopen peuteren :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een btje krabbelen kan best leuk zijn..maar kaarsvet :no: Lieve & tedere seks vind ik veel leuker en kan ik ook meer van genieten..:yes:
|
Kaarsvet, alsjeblieft--> NEE:no:
Ik ga mezelf niet voor de lol pijnigen, genoeg mensen met pijn en dan het voor de lol zelf doen:{ Not dus:p |
Het mag best 'hard 'af en toe , of met tikken op mijn ass , maar geen knuppels met van die spikes eraan of zweepjes..:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lichte pijn valt soms wel mee
de nagels van iemand in me rug da deed lichtjes pijn maar man wat een rush :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat gaat me ook wat te ver... |
Citaat:
kaarsvet lijkt me ook best leuk voor een keertje proberen. BIJ HEM dan O-) :] |
heb vanmiddag mijn vriendin onmaagd :7 En die zei: nu begrijp ik wrom ze zegge "pijn is fijn" Dus je kunt het ook hebbe zonder kaarsvet ed
|
jah, vooral in het begin merk je heel erg dat pijn snel overgaat in genot, maar dat is een ander verhaal :d dat wordt hier niet bedoelt volgens mij :d hier gaat het al meer richting SM praktijken enzo geloof ik... :p
|
een beetje wel ja, handen in je rug enzo... maar echt hard.... bijten in me schouders en me rug open krabben nee sorry dan mag ze iemand anders gaan zoeken
|
Citaat:
je hoeft je niet perse te verbranden en bijten der heb je ook verschillende stadia in |
ik hou meer van het lief plagend en teder gebeuren, krabben en bijten mag als het niet te erg pijn doet.. maar als ik dan echt helemaal geil ben dan vind ik het erg vervelend om de hele tijd zachtjes te neuken.. dan mag het wel wat lomper van mij.. niet te, natuurlijk..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.