![]() |
Hoe verdien jij je geld?
Na het topic 'hoe verdien jij je geld?' Nu het topic hoe je aan je geld komt:)
Zelf werk ik als vakkenvuller en btje achter de schrobmachine aanlopen aldaar. Maar ik zoek ander werk:) Jullie? |
Re: Hoe verdien jij je geld?
Citaat:
|
Ik werk in onze buurtsuper:)
|
door te werken :+
loop stage bij pruttelpot en doe daar heel weinig, maar krijg er wel voor betaalt |
gewoon een maand wachten en ik krijg weer 150 euro van mn ma
|
Geld van mn ouders, en werken in de bediening, en schoonmaken.
|
euh ik maak websites, bezorg clubblad van een vereniging, werk bij de appie heijn en ik werk in een café :)
|
momenteel alleen studifinanciering
|
Werken bij de Bruna
Studiefinanciering Allimentatie Oppassen Mwoah dat alles bij mekaar zorgt toch wel weer voor een royaal inkomen vor een 19-jarige studente:7 |
stufi
werken bij de chinees klein beetje zakgeld van vroegah nog |
ibg en zwart
|
100 € in de maand van mijn vader
40€ in de maand van mijn moeder 10€ van mijn opa ik werk niet |
geef dansles op maandag avond woesndag avond en vrijdagavond...
werk bij mn vader op zaterdag ochtend. en krijg nog 100 euro in de maand van mn ouders om uitgaan enzo van te betalen.. |
ik verdien mijn geld via de studiefinanciering en via de zakgeld die ik nog steeds krijg van mijn papa en mama :love:
|
- Ik krijg iedere week 50euro van m'n ouders om eten&drinken te kopen (als ik dus in Gent zit, in de "vakanties" krijg ik nx van geld)
- Soms babysitten (maar niet meer vaak want: veel werk + enkel in het weekend thuis) |
stufi
band orkesten c1000 drumles levert bij elkaar lekker veel cash op:) |
studiefinanciering
geld van mn ouders (voor boeken, eten enzo) (schoonspring) training geven ik wil eigenlijk nog wel n baantje erbij... maar na de zomer moet ik stagelopen (als het goed is wel met vergoeding) en dan heb ik geen tijd meer... vind maar es iets tijdelijks op dit moment :{ |
- Zakgeld
- Bijbaantje (receptie zorginstelling, echt een supergoed baantje) - Soms door in combo te drummen geen studiefinanciering helaas, maar volgend jaar wel :) |
ik werk elke dag bij een aluminium-coating bedrijf.
n studiefinanciering maar dat stelt geen hol voor.54 euro in de mnd :S |
Studiefinanciering en werken :)
|
ik werk en krijg nix van mn ouders
|
Studiefinanciering
Bijbaantje Stage zo'n 700 euro in de maand ongeveer. |
30 uur per week werken als 'algemeen secretaresse'
8-) |
Ik werk achter de kassa, maar ben opzoek naar iets dat beter aansluit met wat ik wil.. (dus ook met school aansluit)
verder krijg ik studifinanciering en dit jaar loop ik stage.. |
2x in de week Afwassen :)
en kan binnenkort waarschijnlijk af en toe werken in een parkeergarage. Mensen met kapotte autoruiten nieuwe verkopen :p |
Vanalles en nog wat. :{
|
Ik krijg 10 euro per week aan zakgeld en daar kom ik wel aardig mee rond.. heb met me verjaardag + kerst ook wat geld gehad dus zit k wel goed :)
|
'k Werk zaterdag avond & nacht in het café van m'n vader. (Én ik doe het vrijwillig :)).
Dat verdient héél goed :9 , zeker voor m'n leeftijd... Plus dan nog wat zakgeld enzo |
Studie finan
En stage vergoeding. |
Ik loop stage op mn school, 180 euro in de maand.
Emmm, stufi lening van 200euro per maand (vanaf eind april 350euro per maand). En ik sta 1000 euro rood bij de bank :) Hehe. |
Citaat:
Ik kom van 50 euro in de week nog neit eens rond! |
Studiefinanciering
Allimentatie Zakgeld en volgende 2 maanden stage vergoeding |
Werken in de C1000... Ga binnenkort weer wat anders doen hoor, is er veels te gezelli om weg te gaan, mjah, als je maar anderhalve avond kan werken..
Vergeleken bij jullie krijg ik belachelijk weinig zakgeld ey :o maar ja kleding enzo wordt ook gewoon voor me betaald.. Binnenkort ook studeren |
studiefinanciering voor speciaal onderwijs :+
werkte 2.5 jaar vast zwart nu nog soms nu ga ik misschien in een callcentre werken :+ |
Citaat:
|
uuhm afwasser en sakgelt
|
Studiefinanciering en werken bij AH
|
Citaat:
AH brabantplein ? |
Citaat:
|
Citaat:
AH brabantplein werkt een vriendin van mij, dacht misschien kennen jullie elkaar dan wel. Maar zal wel niet dan. |
Citaat:
|
Heb inmiddels een nieuw baantje, maak bungalows schoon en van die hele grote zeilboten (aakjes en skutsjes) Wel lol!
|
Citaat:
altijd een overdreven drang tot schoenen/rokjes kopen (betaalt mijn ma echt niet allemaal :p was het maar zo'n feest) en natuurlijk een behoorlijke hoeveelheid ijsjes en dan nog bij uitgaan enzo pfoeee. |
Citaat:
Maarem, ik koop eigenlijk nooit kleding ofzo. Ik koop eignelijk nooit iets tastbaars, bier vooral :) |
Ik werk in het weekend in een winkel :) Af en toe oppassen en krijg 10 euro per week zakgeld
|
Ziekenhuis stage-geld
Servicemedewerker salaris Zakgeld |
ik verdien niks
|
Citaat:
|
Ik krijg per maand €105,- van me moeder, vader en broer bijelkaar en me oma dan nog €5,- :)
Meestal doe ik dan klusjes thuis... Van me broer krijg ik €50,- omdat ik zijn kamer altijd opruim en strijk voor hem :p |
Re: Hoe verdien jij je geld?
Citaat:
ik krijg zakgeld en heb krantenwijkje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.