![]() |
HOT or NOT
Zou er animo zijn voor zoiets?:
Elke week open ik (of iemand anders, boeie) een poll over een nummer (dat kan een nieuw nummer zijn of een "klassieker") en dan gaan we stemmen of je em goed vind of niet. HOT or NOT dus maar dat vind ik een beetje een stomme titel dus daar kunnen we nog iets anders voor verzinnen. Oja het idee komt natuurlijk van wijlen het mafkeez.com forum. :Y) Tis niet zo'n omvangrijk iets, maar je hebt elke week weer een leuk discussiepunt. 8) Dus wat vinden we ervan? 8) |
:huh: Steve na-aper!!!! 8| :p
Nee uhh vind het best hoor..... |
shit man, hot or not waren vroeger mijn threads :)
nee zijn altijd wel cool, moet je er dus wel een poll van maken he |
ja kwam ik dus net ook achter. stom van me |:(
maar ik wil dus wel een beetje dat alles aan bod komt, dus ook verzoekjes zijn van harte welkom als we het idee gaan uitvoeren. |
lijkt mij een goed plan.
|
Doe dan wel met linkjes naar mp3's :)
|
:thumbsup:
|
Citaat:
verder vind ik het wel een aardig idee, moet je wel een beetje verschillende stijlen doen (dus niet alleen U2, Coldplay en een nummer uit de top weetikveelhoeveel die jaarlijks hetzelfde is rond nieuwjaar :+), dan leren we hier ook nog es wat kennen ;) |
sgoed joh :)
al is roy wel het überbrein he ;) |
ja hee die verzoekjes dat moeten jullie maar doen. ik ben niet zo'n muziekgenie, mijn straatje is niet zo breed als sommigen van jullie. dus ook wat onbekendere bands, altijd leuk. :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik wil geen hardcore nummers voorbij zien komen :{
zou zonde zijn van de uitkomst namelijk... :p |
Citaat:
|
oke. iemand een idee? NERD? O-)
|
Citaat:
N.E.R.D - Fly or Die overeenkomstig nummer met nieuwe album .. maar hoevele mensen kennen deze al? (3 ? :+ ) |
k vind t een goed idee :thumbsup:
|
Ja goed plan :thumbsup:
|
ik heb ook nog wel wat staan...
maar wie gaat er mee beginnen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.