![]() |
De kracht van de BMX.
Ik zat heel hard te lachen gisteravond, Jitse niet zo :)
Wat gebeurde er? Ik had mn BMX mee genomen naar Hilversum om em daar bij Jitse in de garage te gooien. We gingen biertje drinken en poolen. Nou, wij naar Hilversum, Jitse wou op mijn BMX rond cruisen, nou, ga je gang, wij naar centrum fietsen, moesten nog even pinnen, dus ik sta voor eht pin apparaat, Jitse gaat vrolijk fietsen en dingetjes proberen. Ik ben klaar, sta te wachten op Jitse, hij komt met een rotvaart aanfietsen en knalt vol tegen de achterkant van zijn fiets (waar ik dus opzat). Schade: Jitse's achterlicht, achterspatbord, en bagage drager kapot. En eht ergste: z'n achterwiel ligt helemaal dubbel. Mijn BMX: Helemaal niets. Jitse voelt zich genaaid, want het is dan de 10e fiets in een jaar ofzo die hij sloopt :), dus z'n ma mag er even neit achter komen :) Maarja, ik vond eht ernstig grappig. Jitse niet zo. |
hoezo droog. 8)
|
jitse :{
|
Citaat:
:) Hij zag me niet zei ie (opzich wel logisch, want ik verwacht niet dat hij er express vol tegenaan klapt). :) |
wat een drol
|
Citaat:
|
hard voor um :p
|
waar in Hilversum?
|
bij dé pin-oto-maat |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenminste, daar knalde hij tegen me aan :) Vervolgens nog heel hilversum door gelopen opzoek naar een barrel wat we konden mee nemen voor een achterwiel. Wist je dat ze in hilversum tegenwoordig overal gele stikkers opplakken van de politie dat het fiets wrakken zijn :). Maar Jitse kwam tot de conclusie dat ie thuis nog een rotte fiets ahd waar het achterwiel vast wel van zou passen :) |
Zeedijk is toch in Amsterdam? 8)
|
Citaat:
|
lol wist niet eens dat daar een zeedijk was
|
Citaat:
|
nope, maar ik kom er af en toe weleens..
maar eigenlijk is het maar een saaie stad, ze hebben maar 1 winkelstraatje |
Citaat:
En tja, vroeger was de Tagrijn ook nog wel leuk. Tegenwoordig ga ik altijd uit in Utrecht, en soms naar Amsterdam. |
rare mensen :yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.