![]() |
Msn...
Doet het niet... Is dit bij meer mensen het geval?? :9
|
uhuh hier doet ie het ook niet :(
|
ja.. :{
|
onee ik zit er weer op :D
|
oke dan weet ik dat..
|
IK NIET! en ik MOET nu net wat doen... en wat vragen:rolleyes: gezellig zijn ze weer:@
|
bij mij doet ie t nog steeds niet :@
|
mm.. vaagjes.. :(
bij mij ook.. doet't niet :( |
ik ben cool 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie trouwens wel dat veel mensen er last van hebben, zijn 4 mensen online (eigenlijk 3, plus mezelf erbij)... normaal op dit tijdstip zijn het er minstens 15 ofzo
|
Citaat:
pfff.. daar word je moe van zeg 8) :loser: |
ook niet :'(
|
headliner is nou eenmaal een vermoeiend ventje... :x
|
blablabla :z
|
Citaat:
alleen dan in iets grotere aantallen in verhouding :p |
bij mij ist ook weer zover.. en ik meot rebooten
want mijn bureaublad reageert neit meer:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
no really? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie meidenforum, instructio wil me toch enkel belachelijk maken :p |
Citaat:
Haha :D :loser: |
Citaat:
|
Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser: Instructio is een nepperd!!! :loser:
zo die kreeg je nog terug 8) |
Citaat:
:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil op msn:(
|
Citaat:
:{ :{ :D |
Mijn foutmeldingen bij msn die al de hele dag zijn....
-Je kunt je niet aanmelden je bevind je achter een firewall -Je hebt geen verbinding met het internet (wel dus) -Je contactpersonenlijst kan niet opgevraagd worden -Msn messenger is tijdelijk buiten gebruik Sure..... :{ |
ze zullen wel weer aan het werk zijn op msn
|
Citaat:
loser :loser: !!! :D:D hahahaha ik zit lekker op emeseeeheen!! :D :loser: SUKKELS!! :D:D Hahaha ik kan lekker sociaal doen en jullie niet, ja ook wel een beetje maar jullie hebben alleen het forum en ik heb allebei hahahaha :D :loser: :{ |
Jaaaah hoor na twintig duizend keer op de aanmelden button klikken is deze dame er ook weer:d
|
Citaat:
ikke lekker ooooooooohoooooook *kusje geeft* :p:p |
ben d'r ook weer..
gewoon 10 minuten rustig gewacht.. lekker Dopewars gedaan enzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu kan ik me msn weer niet op omdat ze zeggen dat de server bezet is :[
|
hmmm
ik leef want msn doet t weer bij mij :love: |
zit er ook weer op8) net niet, nu wel:D
|
MSN ligt plat. Server overbelast (probeer bv maar eens naar messenger.msn.nl te gaan of naar de server status te kijken).
Staat er dat ie dus over belast is. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.