Pruttelpot |
20 March 2004 13:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
ik meen did niet ik ben géén rasist!!!
dus geen ow jah!!! :no:
|
Jij racist! ;)
http://www.stormfront.org/graphics/sa1.jpg
Duit vind ik trouwens ene vet mooi logo, alleen jammer dat het zo'n nazi symbool is...
(even tussne haakje,
ik heb helemaal niks tegen buitenlanders, negers, turken, marrokanen, belgen (nouhja, beetje wel) of andere rassen ofzo hoor, ik heb wle wat tegen hoe sommigen van hun werken binnen de nederlandse maatschappij en over hoe dood gezwegen dat word. Als je bekijkt dat 60% van alle gevangenen in de nederlandse gevangenissen neit van nederlandse afkomst zijn, terwijl de groep die in nederland leeft die neit van nederlandse afkomst is maar 15 % is ofzo, is dat toch best ernstig. De linkse bullshit van tegenwoordig dat alles maar goed gekeurd moet worden wat er ook gebeurd, een marokaan die een politie agent aanvalt met een mes vervolgens word dood geshcoten, word goed gepraat en de agent berispt. Een turk die zich agressief tegen zijn arrestatie verzet en vervolgens ene paar klappen krijgt, betekend dat er rellen komen in amsterdam en een aantal agenten ontslagen omdat ze niet mochten slaan. De hele mentaliteit van de linkse politiek vind ik belachelijk. Daar hbe ik wel wat op tegen.
Net zoals tegen bijvoorbeeld hoofddoekjes, op zich neit ttegen hoofd doekjes zelf, maar wel waar ze voor staan. Voor dat vrouwen minderwaardig zijn aan de mannen en als ze geen hoofddoekje dragen ze zichzelf vogen vrij verklaren omdat volgens hun cultuur het ene vrouw d'r eigen schuld is als ze verkracht word als ze geen hoofddoekje opheeft. Zelfsde met sluiers ed. Daar heb ik wat op tegen.).
|