![]() |
tsjah best lullig....
martijn ging vanuit almelo om 20.18 met de trein weg (naar deventer apeldoorn amersfoort amsterdam enz zeg maar 8)) en ik ging om 20.33 met de trein naar zwolluu...
zit ik in de trein, belt ie ineens.. zit ie in de trein naar zwolle 8) trein ging in deventer niet verder, hij kon verder reizen via zwolle of met de bus naar apeldoorn.. is ie dus maar via zwolle gegaan, mja had ie net zo goed met mij mee kunnen gaan.. maarja nu heb ik hem nog wel even gezien in zwolle :love: |
amersfoort :o zit ik op school.. tijn meeting 8)
|
eeuh? w8 es, jij gaat naar zwolle, hij dan ook en jullie zien elkaar eventjes in zwolle?
banaan is dom :( |
haha :) had hij niet opgelet ofzow deze week :+
ze hebben in utrecht al vanaf woensdag staan omroepen dat er tussen deventer en apeldoorn geen treinen reden vanwege onderhoud :+ wel kut voor em.. lekkere vertraging :o |
Citaat:
en laurens, hij blij, hij kan geld terugvragen (misschien :o) |
kan dat ook als het is vermeld?
en ze riepen om, dat er bussen reden tussen deventer en apeldoorn. |
interessant..
blame it on the NS |
Citaat:
|
Citaat:
had in totaal maar half uur extra vertraging hoor als ik dan in een stomme bus moet stappen die naar apeldoorn rijdt.en dan nog eens op de trein van apeldoorn naar amersfoort.. :no: ik heb de juiste weg gekozen :Y) en dat er werkzaamheden waren wist ik niet / vergeten :p |
Citaat:
|
Citaat:
sorry was ff afwezig 8) |
wat lief :love:
|
:aai:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.