![]() |
iTunes
Ik vinnem echt vet! die radio zenders :thumbsup: zitten echt relaxe tussen!
[edit]ik luister nu WeFunk.... jaa ik weet het zwarte muziek :z |
vertel eens wat uitgebreider? wat hebje er voor nodig? gratis te downloaden ? etc 8)
|
de gemiddelde nerd weet dat toch wel? 8)
http://www.apple.com/itunes/overview.html kan em niet in het nederlands vinden op hun nl site. Citaat:
hier kan je em downloaden http://www.apple.com/itunes/download/ m'n broer gebruikt em ook.... normaal gebruikte hij winamp, maar die ligt er nu zielig bij :p |
gewoon downloaden die hap en uitproberen, je ziet asap wel dat het een relaxed programma is. Er gaan steeds meer mensen dit gebruiken
chille radio zender: Electronica --> Beat Blender dis echt evil relaxe muziek!!! |
ok
en hoe zit dat met kopen van muziek online? want dat hoef ik natuurlijk niet..als ik iets wil kopen ga ik wel naar de cdshop.. |
I :love: i tunes!!!!
|
@dex, je kan idd ook online muziek kopen. Maar je eigen shit kan je er prima in zetten en managen in bepaalde playlists zoals in WMP (wat ik totaal verafschuw maja). Veder zou ik je zeggen download het, bevalt het niet pleur je het er weer vanaf!
|
Citaat:
ik vind de afspeel mogelijkheid wel goed.. alleen de zoekfunctie minder...een database van bijv. 11000 mp3s doorzoeken gaat niet zo makkelijk :+ (functie J in winamp :+ ) wel zijn die radiostations _0_ kwam aantal dnb zendertjes tegen...whoeiii maja die zelfde zenders kan ik vervolgens ook weer in winamp luisteren :+ |
ik gebruikte winamp alleen om mp3tjes af te spelen. verder niet.... hier zaten toch wat meer gebruikers vriendelijke dingen tussen, zoals die radio zenders in 1 opslag. Vind het stukke beter.
dat probleem met dat zoeken heb ik ook, maar daar moet je denk ik een handigheid voor hebben, zal ongetwijveld wel zoeites in zitten, zag een maat laatst heel snel iets opzoeken.... dus zal der wel in zitten |
muziek valt nog niet te kopen in nederland geloof ik :p is nog alleen voor amerika....
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.