![]() |
friezen
tjibbe, sjoerd en wibbe, die zouden het wel rooien
tjibbe, sjoerd en wibbe, die zaten mooi te klooien zijn in een wak gereden, volledig overleden zo heb je het over friezen, zo heb je het over dooien..... haha :p |
Herman Finkers! _0_
|
:+
|
zo ist ook :d
|
:Y)
|
:)
k Heb om de tuin een muur gebouwd en daar op de bovenkant Glazen scherven ingemetseld met een goeie scherpe rand Naast de deur een plingplongbel met daarop twee-twintig volt Wie dan nog gezond de trap opkomt wordt door de hond gemold, want EHBO is m'n lust en mijn leven EHBO, mag ik de pleisters even? 't Is enig in zijn soort Het heeft mij altijd al bekoord EHB, o EHB, o daarvoor doe ik een moord |
de meest bekende:
in almelo is altijd wat de doen de ene keer is het stoplicht rood de andere keer op groen |
Citaat:
|
Dat stukje over die neger die door Almelo loopt is ook mooi :)
En en en en, daar in Vaals dat er een bromfietser was aangehouden zonder achterlicht, en dat de burgemeester zei dat eht de hele week al onrustig was. En en en, z'n picknick mand is meesterlijk. En, tja. Herman Finkers ruleerd gewoon :) |
dat ie op de vaalserBERG staat..
die is meesterlijk _0_ |
Citaat:
Met dat bordje dat scheef staat, pakt ie zn waterpas, zet ie alleen de letters recht :D _0_ |
"mijn broer heeft 6 jaar lang in de bossen in limburg onderzoek gedaan naar het zwemgedrag van de das.
Zijn eind conclusie was dat dassen niet zwemmen kunnen". Zijn volgende onderzoek zal zijn naar het vlieggedrag van de das. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ie ff gaat voelen is dat ie zijn hand in die 'wolk' steekt _0_
|
Beide...
Als je regen ziet moet je automatisch pissen als je al moest... 8| |
Citaat:
|
of of of over zijn slaapzak.. dat ie er te lang op heeft gezeten :z
|
Citaat:
Of met de dokter die zegt dat er in 1 sinaasappel evenveel vitamines zitten als in 50 zakken patat, damn, moet ik toch echt wat meer patat gaan eten. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.