![]() |
onderwerp
hallo iedereen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik moet een thema verzinnen voor een weekend kamp voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 11 en het moet een beetje spannend zijn.
het moet een verhaal zijn wat ze kunnen oplossen met een boef of zo. het is voor de scouting. wie kan mij aan een leuk idee helpen? kuskus :wave: |
kijken wie het langste aan een touw om zijn nek aan een boom kan hangen
kusjes terug:* |
Spannend is eng:(
|
gewoon een dikke orgie 8{
|
De wraak van habibius8-)
en ik speel dit jaar de draak:d :Y) |
maar ff serieus mensen kan dan niemand iets verzinnen?
|
Citaat:
Of je geeft ze allemaal een paar slokken tequilla, propt ze direct in hun tent en gaat zelf de kroeg in. (zou mijn keuze zijn, hoewel, ik zou uberhaupt niks met de scouting ofzo te maken willen hebben, maartoch). |
laatst nog een star wars week gehouden
of een feest week, dus elke dag een andere feestdag (pasen, halloween, kerst, etc) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe strakker om de lul |
rekt het niet, dan scheurt het wel
|
Tjaaa......
|
Tjaaa......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een wijsheid hier...
wat een wijsheid... 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met bijtende jodium?
|
Citaat:
|
ja ja het gaat weer nergens over nou weet ik het wel weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze leest niet tussen de regels door!:@ |
echt wel maar ondertussen weet ik nog nix maar we nemen wel spongebob als thema of zo O-)
|
Citaat:
dat kent ook iedereen:rolleyes: |
Citaat:
|
ik denk dat de jongentjes van 11 dat niet zo leuk gaan vinden:]
|
Weet je wat wij deden toen ik bij de scouting zat.
Alibaba en de 40 rovers. En we gingen dan op kamp om een harem te redden :) Dat deden we door puzzels op te lossen enzo. Echt leuk, en we mochten allemaal in piratenkleding. Op een ander kamp hadden ze een vliegtuig gebouwd van plastic zakken en gigen we zogezegd allemaal werelddelen af met dat vliegtuig. Een paar weken vantevoren hadden we een puzzel gemaakt en zogenaamd ingezonden naar een krant. Hadden we natuurlijk gewonnen ;) |
doe dan Lord of the Rings of Harry Potter spel
met de vier groepen van harry potter enzo |
Citaat:
Dat is ook een goed idee. Dan kun je ze toverspreuken en drankjes laten maken ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.