![]() |
jongens meer zin als meisjes?
Je hoord vaak dat jongens altijd meer zin in seks hebben als meisjes. Ik denk zelf dat dit grote onzin is, omdat ik bij mijn vriend vaak merkte dat als ik nog wel zin had, hij niet meer wou, of te uitgeput was, en ik hoor het ook wel eens van mijn vriendinnen. Wat denken jullie hierover?
|
Nou, het schijnt (onderzocht) dat vrouwen vaker zin hebben, net zoals dat ze meer over sex praten en vaker aan sex denken. Alleen niet zo openlijk als mannen.
|
neuh hoor.. meisjes zijn net zo erg..:+ alleen soms eerder dan de mannen:D
|
Als ik naar mijn relatie kijk, dan klopt het niet. Ik wil denk ik nog wel vaker dan mijn vriend.
|
maar als je dat doet dan kan je toch helemaal niet delen?
|
die kerel heeft nooit genoeg zin :+ en ik niet altijd. :o
|
wat lul je nou? ik nooit genoeg zin?
kheb altijd zin..maar jij bent altijd moe! :( |
mijn kerel heeft eigenlijk altijd zin, en ik niet helemaal altijd :o
we zien elkaar weinig, maar ik vind de frequentie waarop et gebeurt niet zo belangrijk. Als het maar lekker is :) Mijn vriend wil sowieso niet als hij merkt dat ik geen zin heb. Bij mn ex ging ik nog weleens gewoon liggen om gezeur te voorkomen (zo was ie soms echt :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Re: jongens meer zin als meisjes?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb altijd zin eigenlijk,zelden dat ik geen zin heb.
|
ik heb gemerkt dat mijn vriendin minstens net zo vaak wil as ik.. maar denk dat het gewoon per man/vrouw verschild
|
erm
elk meisje is anders elke jongen is anders kheb al meer dan een jaar geen sex meer gehad en stoort me eigenlijk niet dus tjah domme stelling vind ik het maar :rolleyes: |
Citaat:
jongens zijn meer opener dan meisjes :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb in dat opzicht soms wel het idee dat ik meer op een vent lijk, ik heb eigenlijk altijd wel zin :$ en ik ben ook wel open over sex, misschien wat minder lomp of grof als sommige jongens, maar ik ben heus niet te verlegen om daarover normaal te praten..
|
foto?? waar kom je vandaan :9~
8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
euh.. sjah ik ben best wel open over sex.. ennuh heb ook wel vaak zin :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij ben ik meestal, eigenlijk alijd degene die wil zeg maar. Maar heb ook welles geen zin. Maar ik ben snel in de stemming te brengen 8-) alleen als ik erg, super erg moe ben dan kan het welles lastig worden.
|
ik heb altijd zin dus mijn vriend moet maar zin maken alstie geen zin heeft.
|
Citaat:
|
ik heb nog maar 2 keer een vriendin gehad die net zo veel zin had als mij dus ik denk idd ja , jongens hebben meer zin als meisjes, of ik heb gewoon meer zin dan gemiddeld
|
Bwa, moet kunnen, en zolang ik niet moe, lastig, hoofdpijn of geirriteerd ben, ben ik wel te overhalen denk ik :+
|
keer gehad dat t meisje wel wilde, maar ik was er nog nie aan toe
|
Citaat:
Ergens niet aan toe zijn is dan weer een ander verhaal of ligt dat aan mij? |
Citaat:
|
meisjes hebben denk ik wel eerder zin maar ze laten dat niet zo snel merken. Jongens lopen alleen hun lul 8erna en meisjes denken vaak ook nog eens er bij na als ze zin hebben. Ik ga echt niet met iemand naar bed als diegene heel dronken is ofzo hoe geil ik ook ben. Of als je een relatie hebt dan wil ik liever ook even w88 omdat je dna zeker weet dat het niet alleen daarom draait.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.