Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   buikpijn (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=44457)

electricity 22 March 2004 23:28

buikpijn

heb nu echt ontiegelijke buikpijn. net bij mijn middenrif (onderkant ribben) en onder bij mijn baarmoeder/eierstokken.
iemand enig idee waardoor dit kan komen?
*ik zat te denken aan chakra's die verstopt zitten met negatieve energie, want het is precies op die punten*

voelt als messteken en krampen

dext0r 23 March 2004 00:32

maar even serieus...chakra's...? :z

Nightwolf 23 March 2004 01:08

Citaat:

cha·kra (de ~, ~'s)
1 elk van de zeven centra van spirituele energie in het menselijk lichaam [volgens de yogaleer]

lieve colafles 23 March 2004 07:56

ik zal eens kijken in het grote boek der ziektes :+

de buik: je stelt je breed open voor datggene wat het LEven je te bieden heeft, als een zich wijd openspreidende schotel-antenne naar het levensruim gericht. Je opent je, in ontvankelijkheid voor datgene wat het Leven jou wil bieden. In dankbaarheid, in blijheid om dat gene wat jij "mag" ontvangen.

(geen tijd om verder te typen)

t gaat erom dat je alleen het mooie en het heerlijke en stelt je wijds open met je oprecht gemeende gelukslach.
jij wil niet "hebben", je grijpt niet, je wil je niet vullen met mensen buiten je zelf. Maar zet je open voor al het moois wat je voortdurend binnenstroomd

het gaat mis met de buik wanneer jij je niet opensteld voor leven en levensopbouw, maar je waarde ontkent, je inhoud miskent, en jij in destructie jezelf zou neerhalen, voorwarden zou stellen aan het leven, ondankbaar zou zijn, in angst levend omdat jij je afsluit voor Leven en Liefde en geluksbesef

Open je breed voor het leven en besef jouw bevattings-mogelijkheid voor āl dat mooie dat het leven jou wil geven

dat zegt de sleutel to Zelf-bevrijding... ik dacht dat je zo'n antwoord zocht, dus heb ik het maar ff opgeschreven

Misette 23 March 2004 10:23

MIsschien heb je gewoon een buikgriep. Of een darmstoornis. Of je bent zwanger..

electricity 23 March 2004 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
*verhaaltje*
:( lief van je..
gisternavond was echt alles aant rommelen en deed echt zo'n pijn.. (had vantevoren, voor ik t kreeg wat nare dingen meegemaakt) en je verhaaltje kan best eens kloppen:( :*

Sander 23 March 2004 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
ik zal eens kijken in het grote boek der ziektes :+

de buik: je stelt je breed open voor datggene wat het LEven je te bieden heeft, als een zich wijd openspreidende schotel-antenne naar het levensruim gericht. Je opent je, in ontvankelijkheid voor datgene wat het Leven jou wil bieden. In dankbaarheid, in blijheid om dat gene wat jij "mag" ontvangen.

(geen tijd om verder te typen)

t gaat erom dat je alleen het mooie en het heerlijke en stelt je wijds open met je oprecht gemeende gelukslach.
jij wil niet "hebben", je grijpt niet, je wil je niet vullen met mensen buiten je zelf. Maar zet je open voor al het moois wat je voortdurend binnenstroomd

het gaat mis met de buik wanneer jij je niet opensteld voor leven en levensopbouw, maar je waarde ontkent, je inhoud miskent, en jij in destructie jezelf zou neerhalen, voorwarden zou stellen aan het leven, ondankbaar zou zijn, in angst levend omdat jij je afsluit voor Leven en Liefde en geluksbesef

Open je breed voor het leven en besef jouw bevattings-mogelijkheid voor āl dat mooie dat het leven jou wil geven

dat zegt de sleutel to Zelf-bevrijding... ik dacht dat je zo'n antwoord zocht, dus heb ik het maar ff opgeschreven

met andere woorden, je moet je niet zo druk maken. ;)

AmbyPur 23 March 2004 11:41

je negatieve gedachten en energie hoopt zich toch op rond je buik/heup streek (vrouwen hebben niet voor nix heupen :+)

dus als je ni lekker in je vel zit, kan je daar makkelijk last krijgen...

PFP 23 March 2004 13:14

:?

dupke 23 March 2004 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
:?
je kunt het ook weer uitpoepen:d nee grapje..
ik heb ook al enkele dagen hardstikke buikpijn, en dat terwijl ik me regels niet eens heb!:huh:
volgends mij ben ik verliefd :$

silverchair 23 March 2004 15:27

ongesteld ? :+

electricity 23 March 2004 15:34

nee net geweest.
maar ik weet t nu eigenlijk wel.. door al die rotdingen slaat t lichamelijk aan
:)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.