![]() |
chatliefkes
hebben jullie soms chatliefkes?:rolleyes:
|
ja 3 :thumbsup: .....:rolleyes:
|
nee
|
soms wel:z
maareh wat bedoel je dr eigenlijk mee? relatie op de computer:? |
nee via internet, doos :z
neen |
8|
vind dat zoiezo iets vaags. als iemand dat wel heeft issie raar. en is nogal fraude gevoelig :p |
ik heb wel mensen diek leer kennen via internet en dan irl meet/date.
maarre iemand die je alleen via internet kent je verkering ofzo noemen is een beetje zwak :d |
Citaat:
;) Maarem, chatliefkes? Nouhja, ik heb lieve mensjes in mn msn lijst staan ja. Maar een internet relatie neit. |
ja idd, wat biffy zegt:yes:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet meer
|
een oude vriendin van mij heeft álleen maar vriendjes van internet. zo gou ze gezien heeft in het echt, maakt ze het uit, dan is het namelijk niet spannend!
DAT IS ZO ZIEK:rolleyes: |
Chatliefkes en heftig verliefd :|
Ik geloof dat ik achter loop. Maar nee, ik heb 'ouderwets' een vriend :p |
Ik heb mijn eerste vriend wel via internet leren kennen. We kregen pas wat toen we elkaar hadden gezien, maar verder was het wel zo'n beetje een internet/bel relatie omdat ie nogal ver weg woonde. Het was ook na 2 maanden weer uit. :loser:
|
ik vind het ook een beetje raar om met iemand die je alleen van het internet kent een relatie te hebben, dat vind ik geen relatie.. maar opzich vind ik het prima om elkaar via het internet te leren kennen, dan beetje af te spreken en daarna internet alleen af en toe als communicatiemiddel te gebruiken.. en dat tweede doe ik ook weleens ja..
|
ik heb via internet wel mijn vriendin leren kennen
als je het zo bedoeld tenminste |
ja ik wel soms en soms spreek ik af
soms is dat leuk soms ook helemaal niet maar ja dat is de gok die je neemt he |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.