![]() |
volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
nu komen ze ineens allemaal hier naar toe:{
|
uhuh:yes:
|
leuk man:{
|
nog meer n00bs?:huh:
|
woooow... stoer... :?
|
Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
Citaat:
|
waaarom praat jij tegen jezelf:? 8)
|
nou ik gok dat jullie t niet langer dan 2 dagen volhouden8)
ander soort mensen dan op s.com he andere mentaliteit8-) |
ik zat er ook al over na te denken wat hier nou de bedoeling van was
|
Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
Citaat:
|
Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
Citaat:
je quote steeds de verkeerde paka :p jaa ik hoorde het hehe, maar tis hier saaier dan daar :s |
je weet dat als je hier een ban krijgt, die ook op s.com krijgt
|
Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
Citaat:
8| |
Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
Citaat:
|
Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen ben
Citaat:
ja, en het is hier idd stukken saaier. vooral als je n00b bent. dan beginnen ze altijd zo triest tegen je te doen|:( |
Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelopen be
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overgelope
Citaat:
|
*doet even chago*
dan gaan jullie toch lekker weer naar s.com terug en laat je ons lekker met rust |
hebben jullie wel een verblijfsvergunning ?
|
s.com's Toffie_Homo zuigt dikker aarsch, net als nog een heleboel andere flikkers daar. :yes:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik overge
Citaat:
Hou je smoel tegen mij, rot op en neem die bitch van je mee..:wave: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat ik ov
Citaat:
:) Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat i
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd dat i
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd d
Citaat:
:loser: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes gezegd d
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: volgens mij heeft Repsaj tegen mijn s.com vriendjes geze
Citaat:
|
Wat een vriendelijk topique :love:
|
ik heb em gepmd :p
maarem volgens mij is ie er nu niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga ze slaan!
|
:d
waarom ben je dan ook zo stout :( |
Citaat:
|
ja maar ik moest van RD het paleis op de dam doen omdat ik geen boerin ben8-) dus alice is er nog voor de helft:thumbsup:
|
Citaat:
doe nog maar de groeten daan iedereen |
PM? :p
|
Citaat:
ik ben slechts een trui fotoboeker O-) |
Citaat:
heb ik gedaan 8-) |
Niet waar :rolleyes:
|
Wat is s.com dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
ga weg proxy |
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.