![]() |
onrecht!
Hoi Erikvanll,
Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum. De reden hiervoor is: Je humor wordt niet op prijs gesteld.. Voor meer info kan je mailen naar: koen@scholieren.com. Je ban is overigens van het type: 2 dagen (Afkoelban), en zal duren tot en met 27-03-2004. Na deze periode mag je terugmailen voor een unban, indien dit dan nog niet gebeurd is. Met vriendelijke groet, Koen koen@scholieren.com Scholieren.com |
arme ziel
|
:'(
shit, gebanned van een kutforum.. wat lullig :p |
Heresy, Hypocracy and REVEEEENGGGEEEE!
|
waarom krijgt iedereen een afkoelban :D
|
die heb ik ook
Citaat:
|
nice, moeten ze hier is invoeren :(
|
ik heb een ip-ban:'(
|
ik heb een gele ban-aan
|
Citaat:
:yes: |
Citaat:
|:( |
mja, gelukkig komt iedereen van s.com me nu hier troosten
|
die moeten dan ook gebanned worden voor 2 dagen als ze irritant doen in onze ogen
|
ik heb daar een perm-ban.. :(
|
repsaj is daar een handtekeningenactie voor me begonnen:d
|
In een topic daar noemt Koen je een aap en er word om je gelachen :wave:
|
Citaat:
|
mijn ban komt er ook aan
|
alle s.commers moeten gewoon oprotten hier:)
|
|
Van mij mogen ze Saartje terug hebben:o
|
wat zijn het toch een losers daar bij s.com
|
Citaat:
|
:o
|
ik ben daar ook gebanned
voor heel lang Citaat:
|
Haha, ja, ik ben van oorsproing ook een scholieren.commer hoor.
Werd alleen een beetje gek van dat hypocriete gezeik daar en heb er de afgelopen maanden alleennog maar zitten rellen op het muziek forum :) Maarja, nu ben ik vaste inboedel hier :) |
Citaat:
|
dat is gewwoon vet!!!!!:d
|
:{
is daar ook een funcite voor memberleden zoeken enzo wat een baggerforum qua indeling:{ of mag ik dat niet zeggen:loser: |
Citaat:
Zou best lachen zijn als je dan terug zou gaan:+ |
trieste site
Hoi Niemand12, Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum. De reden hiervoor is: Opsouten.. Voor meer info kan je mailen naar: koen@scholieren.com. Je ban is overigens van het type: Permanent, en zal duren tot en met 25-03-2014. Na deze periode mag je terugmailen voor een unban, indien dit dan nog niet gebeurd is. Met vriendelijke groet, Koen koen@scholieren.com Scholieren.com |
Citaat:
|
gvd, niemand, frox...en de rest :|
zo'n samenwerkingsverband is er niet voor niets..als wij willen dat hun opbokken wil dat niet zeggen dat je daar maar de boel onder moet gaan zitten kalken :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.