![]() |
wanneeer heb jij voor het eerst seks gehad?
*wanneer heb je voor het eerst seks gehad?
*als je nog geen seks gehad hebt -> ben je er nu klaar voor? laat ook je leeftijd achter*) :wave: |
lijkt me eerder een topic voor sexualiteit.
|
Citaat:
|
nee die andere is verwijderd en deze is verplaatst 8)
|
in april 2000
was ik 15, bijna 16 en ik was er klaar voor8) |
Ik was 14 en er niet klaar voor, maar ik was zo verliefd dat ik het toeliet
|
Citaat:
ben 18, en heb t nog nie gedaan, wacht wle eerst tot ik een paar maand een vriendin heb, en dat t echte liefde is en we allebei willen. Liefde hoeft trouwens niet altijd sex te betekenen maar kan ook in andere dingen zitten:) |
eh.. ik was 18volgens mij.
en klaar was ik er zeker wel voor...:D eigenlijk precies mooie tijd wat betreft relatie ook enzo..we waren er beiden aan toe... (en waren ook beide nog maagd...), fijne belevenis dan toch stiekem wel. |
Ik was 15..16.. kwee nie meer
Het deed verrekte pijn en achteraf gezien vond ik der geen donder aan.. maar jah |
Ik op mn 14e.... Heb er altijd al spijt van gehad (die chick was echt neit leuk gewoon....)
|
Ik was 16, en Ik was dr klaar voor. Ik had 5 maanden met die jongen toen, en we waren er allebei aan toe.
|
29 December 2002 om 15:45 ik was 18 (bijna 19) en ik was er zeker klaar voor :)
|
2001, in maart denk'k, was heel romantisch en zwaar pijnlijk
|
16 en al vanaf mn 11e kalar voor;)
|
Ik moest 15 worden..
we waren allebij elkaars eerste en ik had een half jaar met hem zeker klaar voor en zeker geen spijt van:) |
Net 15 geworden, was 9 maanden samen met hem.
|
ik was of nog net 17 of net 18.. Heb er opzich geen spijt van, vond op dat moment dat het met hem moest zijn hoewel onze relatie al afgelopen was.. Nou vraag ik me af of ik niet liever een ander persoon als eerste had gehad maar goed dat valt niet te kiezen..
|
pff wanneer was dat.. uhmm ik was 15. is nu 1 1/2 jaar geleden.. damn weet niet eens de exacte datum :$ weet wel dat eht warm was, want heb me kapot gezweet!! Ik was er klaar voor (mijn toenmalige vriendin ook) en heb er nog steeds geen spijt van...
|
Ik was 14 :$ ik was er wel klaar voor, denk ik
|
13, ik ben nu 19, en ik was er klaar voor....alleen tja, op die leeftijd was het een boel geklungel:d
|
nog niet, ben nu 15
|
net 16, geen spijt :)
|
of m'n 14e of 15e ofzo
was wel een beetje nerveus enzo hoor 8) |
15 bijna 16... euhm das nu 5.5 jaar terug
en twas niet echt relaxed ofzo, maar das wel allemaal goed gekomen |
ik was 14 en heb er super van genoten
|
14 volgens mij bijna 15.. En ik was er wel klaar voor maar bloeeednerveus..
|
05-04-03 *)
|
vorige herfst vakantie, toen was ik 17.
:notgood: ging het :{ |
pff was november/december 2002... was net 15 :)
|
was 15 en er niet echt klaar voor maar ut gebeurde
|
15, dus da's alweer 7 jaar geleden :x
Ging ook niet echt geweldig eiks :{ zo lang geleden alweer hey, ben ik al zo oud? :+ |
Een week geleden voor het eerst seks gehad en ik ben nu 13...
|
Uhm...Wanneer weet ik niet meer precies, maar ik was toen nog 15, 'k was er niet helemaal klaar voor, maar anders wou ze het uitmaken (de bitch) 8|
|
nog nooit
|
Ik Ben Nog Steeds Maagd...
Maar Ik Ben Wel Al Verder Gegaan Dan Zoenen... Me Vriendje Heeft Me Gebeft En Gevingerd... En Ik Heb Hem Gepijpt! Ben 13 Jaar... En Ben Er Nog Niet Echt Helemaal Klaar Vo0r!(Om Te Neuken) Wil Eerst Even Wat Langer Met Hem Hebben... |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar euh kunnen we nie es een topic maken 'wanneer heb je voor het LAATST sex gehad' 8) ik bedoel nou moet ik voor de derde keer lezen wat ik van iedereen al weet :{ [edit]@Sanne: HIP????? :D hoe kom je in godsnaam op dat woord :d |
van mij mag je een topic maken voor de laatste keer sex, maar deze vind ik net ietsjes te oud.. en er is wel weer iets leuks gepost, maar nuttig, neh :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.