![]() |
Centraal: Openbaar Vervoer Klaagtopic
Zo.
Bijna iedereen die met het OV reist heeft er wel iets over te klagen, dus brand los... Mijn klachten: De dienstregeling van mijn bus is zodanig veranderd dat ik bij aankomst in Den Bosch de trein naar Tilburg bijna altijd op een paar minuten na mis en dat ik ook een half uur kan wachten als ik op de terugweg mijn bus wil halen... Die vertrekt namelijk op het moment dat de trein aankomt. En dan stuur je een klacht naar de BBA, aangezien het voor bijna alle studenten uiterst slecht aansluit (zowel die in Den Bosch op school zitten als mensen die naar elders moeten)... Krijg je als antwoord dat ze gekeken hebben naar de verbinding met de trein naar Utrecht... Dat is dus gewoon grote kolder, aangezien die trein 4x in het uur rijdt en die mensen dus hooguit een kwartier hoeven te wachten als de aansluiting slecht zou zijn... Verder zijn er zeer weinig mensen die met 'mijn' bus reizen, die door moeten naar Utrecht. Veel meer mensen moeten in Den Bosch zijn of door naar Tilburg... Wat dat betreft is het dus zeker een drogreden... Dat was de algemene klacht over de BBA. Nu nog even klagen over vandaag en mijn hart is weer gelucht. :+ Op de heenweg voor de verandering de trein weer eens zien wegrijden voor mijn neus... Verder niet eens vertraging, dus ik ben weer -net- op tijd voor mijn college. Daarna viel een college uit, dus op mijn gemak naar het station. Daar bleek dat ik nog eens een half uur kon wachten omdat de trein maar tot Tilburg-Centraal reden en niet tot Tilburg-West ivm een bommelding in Roosendaal. Vervolgens een andere trein gepakt naar Centraal en daar nog een kwartier kunnen wachten voordat de trein naar Den Bosch weg kon... Om toch te proberen in Den Bosch de aansluiting met de bus te halen ging ik helemaal voorin de trein bij de deur staan... Trein stopt mooi in Den Bosch, met rennen zou ik mijn bus nog wel halen.. Niet dus, de deur ging niet open. Rustig wandelend naar het busstation zie ik ineens dat mijn bus nog aangegeven staat en dat er ook nog bekenden staan. De bus was nog niet weg dus... Na een kwartier wachten zien we ineens een 156 (= de bus die ik moet hebben) rijden... Wacht echter niet maar rijdt gewoon weg... Na nog een kwartier komt dan eindelijk de bus aan die mij weer thuis brengt... Oftewel: een dag meer gewacht dan in de college-banken gezeten. En wachten is weggegooide tijd. :@ |
laatst ging ik naar de halve finale amstel cup te enschede met de trein van hengelo naar enschede, ik was 10 minuten voor het vertrek van de trein op het station en toen bleek de trein ook nog vertraging te hebben, komt helemaal in orde dacht dus:)
kom ik bij de automaat, druk mijn pinpas erin.. was mijn saldo te laag. en ik had geen klein geld bij me.. alleen briefgeld.. en geen van die conducteurs kon wisselen ! dus ik naar de balie om mijn kaartje dan maar daar te halen. maar ja, er stond dus iemand voor mij en die wil geldretour van zijn kaartje ofzow.. 5euro!! de hele baliemevrouw slaat op hol, apparaten krijgen een blackout, alles doet het niet meer. en ik sta maar te wachten, wachten, wachten... minuten slopen voorbij, uiteindelijk hoorde ik de trein aankomen terwijl de baliemevrouw inmiddels met een telefoon onder de balie was verdwenen:? enja hoor daar ging mijn trein! en net toen de trein weg was was ik aan de beurt! met andere woorden: de balie mevrouw had nog meer vertraging dan de trein zelf! dit vond ik dan ook wel erg slecht van de ns |
bij die kleingeld automaten kan je als het goed is ook met briefgeld betalen? :?
|
Citaat:
|
ik was laatst iets aan de late kan tdus ik moest rennen, komt de bus er net aanrijden ik schreeuwen en zwaaien. de busschauffeur steekt zn hand nog op en rijd net zo vrolijk door...... ben m nog niet weer tegen gekomen, maar ik ben wel van plan hem te vertellen dat het een ontzettende ASSHOLE is.:@ :@ :@ :@
|
Dat sommige trambestuurders je gewoon laten staan op de halte als de trammen niet rijden.
|
NS treinen tekort, vertragingen van hier tot Tokyo, maar ze kunnen wel extra treinen inzetten om de toestroom naar Delft voor een een of andere begrafenis op te vangen?? Waar zijn ze in godsnaam mee bezig daar:[
|
Mijn verhaal dus al neergepland in een eerder topic 8-) Al ben ik inmiddels uiteraard een ervaren NS-klaagbeer geworden, zo erg zelfs dat ik me geen hilarische avonturen rondom het spoor meer heugen kan, al zijn er ontelbare voorgevallen :9
|
Citaat:
dat is de sleuf voor je pinpas suffie :+ |
ik haat de stoptrein
gisteren in de stoptrein van eindhoven naar tilburg, omdat de intercity niet reed omdat er tussen breda en tilburg een bovenleiding kapot was. en normaal is het 20 minuten van eindhoven naar tilburg en nu heb ik er 45 minuten ingezeten! en dan staat ie in boxtel ook nog eens 15 minuten stil:[ |
Ik had een kauwgom onderaan mijn rugzak en zette in de bus mijn rugzal op mijn schoot.
HEEL MIJN BROEK VOL KAUWGOM... écht... Zo'n supergrote vlek... Mijn mams het zo'n superchemisch ding het er toch nog uitgekregen. Ondertussen bijna 3u les gemist... Verdomme :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bus is toch openbaar vervoer? Of heet dat in nederland anders :rolleyes: |
Citaat:
|
Of pindakaas erop smeren :o
|
... of naar de supermarkt kauwgomverwijderaar kopen ;)
|
laatst was er een jongen die d8 dat hij zo vaak op en neer kan als hij wil met een dagretour
dikke ruzie met de conducteur -> Er staat toch DAGretour mogool!! -->> jah maar das maar voor 1x... -> Belachelijk verneukt dikke lol |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.