![]() |
Ban van Electricity (bezoekje mannenforum)
Wat gaat er met die zogenaamde meneer X gebeuren?
Wordt daar nog een onderzoek naar gedaan ofzo? :{ >>feedback :$ |
mevrouw wil niets kwijt.. :{
en wie gilde er het hardste toen er een lek in het meidenforum zat? mogen jullie 3x raaien.. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
ze geeft als reden op dat ze het gedaan heeft: Citaat:
|
dex en ik kijken verder naar die meneer X, eens zien wie t nu zou zijn geweest :{
ohja Instruc, ik verplaatste m al :) |
Citaat:
|
*zucht*
Dat ze het mannenforum heeft kunnen zien boeit me eigenlijk niks, maar dat ze meneer X der direct bij lult is ook niet bepaald aardig :p . Maargoed, als meneer x zodanig op electricity zit te geilen dat die zijn paswoord geeft dan is het ook z'n verdiende loon :z |
en wat ik ook wel grappig vind is dat ze gewoon gebanned is en niet van dr ow's is afgekomen :p
|
wie is X ??
|
Citaat:
|
hmm das een minder prettig persoon dus.. ik was het niet hoor!! ik wil mijn plusje niet kwijt raken
|
wat een ********** is het ook :kots:
en die meneer X... :wave: weg ermee |
Citaat:
8{ |
van wie heeft ze code dan??
|
Citaat:
Zou wel leuk zijn als we dat wisten 8| |
En hoe voelt het nu om ook eens een lek te hebben in het mannenforum :] :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja, dat gebeurd weleens he ;) |
dus nu weet zij ook al dat ik een pik van 1 cm heb
|
en dat ie van mij maar 4 cm is :(
|
Mensen L-E-Z-E-N
Het was Ed, ofwel Instructio4. |
Vind het veel erger dat ze mijn koekjes voorkeur heeft kunnen lezen :'( :no:
|
Hallo allemaal :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:d _0_ |
Sjongejonge...
AAAAAAAAAAH EEN LEK IN HET MEIDENFORUM:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: En dan wel zelf lekker in het mannenforum neuzen:love: Wat een schijnheilige mensen zitten hier ook8) Edit: Ik vond altijd dat ze zo vaak op het forum zat, redt ze dat nu wel dan?:p |
Nou bianca das niet erg lief van je om te zeggen he :{
|
sander 8|
|
Citaat:
Wat klopt er niet aan dan? Zelf zitten ze daar altijd: het meidenforum moet veilig blijven, wie wat hoe wie heeft erin gezeten, wie is niet te vertrouwen? Pleuren ze mensen eruit. Blijkt dat degene die het hardste schreeuwen, zelf op het mannenforum zitten... Ja :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent U het met mij eens?:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
waarom is instructio niet gebanned dan
|
Citaat:
|
het is wel k*t, maarja, het blijft natuurlijk altijd aanlokkelijk om te weten wat er op een prive fora gebeurd
dat kan je ook niet onderdrukken, het is de nieuwsgierigheid van de normale mens (als is elec niet echt normaal) dit soort dingen blijf je hebben btw, spitta, dat Ed zou ook op mij van toepassing kunnen zijn :+ |
Citaat:
|
Citaat:
waar dan:o? |
waarom verdenken jullie mij!? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de heksenjacht is weer begonnen hoor :yes:
|
Citaat:
|
ik kon gewoon zweren dat iemand ooit langer dan een maand gebant werd wegens het bezoeken van privefora
|
Burn them! *doet woedende massa na*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.