![]() |
Ik zag...
daarstrax zo een ontzettend mooi meisje in de bus.
Kort rood haar, beetje een Bjork look. Gewoon bloedmooi was ze. *zwijmel* En ik zat schuin achter dr, en en en, ik zat dr de hele tijd te bekijken zegmaar, en en, toen ging ze opeens de hele tijd terug kijken en werd ik rood volgens mij. En toen stapte ze uit, en bleef even voor me raam stilstaan en keek ze me glimlachend aan. *zwijmel* |
:aai:
|
ziwjmel :P hahaha yeah
|
:d leuk he:)
|
dat was ik
|
Wat is een Bjork look?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Een bjork look vinnik van dat warrige haar en een vet vrolijk en spontaan koppie. Maar die chick. Die was :love: |
En ze zei niks? :?
|
gatverdamme :kots:
lijkt wel op ET ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. Nou. Volgende keer zal ik ook niks zeggen. Ik zeg namelijk nooit wat, want nu kan je nog denken dat ze helemaal geweldig is. Voor hetzelfde geld heeft ze een afschuwelijke stem of is het gewoon een dom mens ofzo. Nouhja. Boeiend. |
Het is maar waar je een topic over opent :z
|
en jij bent niet op haar afgegaan
veel voorkomend verschijnsel hoor:aai: :aai: |
Citaat:
|
:yes:
|
De manier waarop je dat vertelt...:loser:
|
Citaat:
:thumbsup: |
sommige vrouwen zijn bijzonder knap, jammer dat de meerderheid er niet uit ziet eigenlijk:(
|
Citaat:
Nou, ik val altijd op vrouwen die veel andere menen niet mooi vinden. Erg raar is dat. Hm. Ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ze hebben al een vriend ofzo. Vervelend altijd.... |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral in de bus ofzo. Doe ik echt neit dus! |
liefde op het eerste gezicht?
|
Citaat:
daar kan ik echt boos om worden:@ :$ verzorgt okay dat kan je zelf regelen maar je hebt het of niet of wel, je kan er niks aan doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom. Uiterlijk is het enige waar je op af kan gaan als je iemand niet kent. |
Citaat:
zal wle aan mij liggen :( |
Citaat:
:D |
Citaat:
:x zowmeteen:+ echt! :d |
Citaat:
|
Citaat:
en ik ben er blij mee nou ja een heeeeeeeeeeele goede vriend :D |
Citaat:
nee voor kijken idd niet.. maar verder contact dan maakt uiterlijk mij niet uit.. alleen of diegene verzorgt is ja of nee |
Citaat:
een stuk beter als dat iedereen denkt:d |
Citaat:
|
Citaat:
En zowiezo, het is gewoon een feit dat mensen eerder afstappen op iemand die er leuk uitziet als iemand die zo lelijk is als Willem-Alexander. Dat is nou eenmaal zo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.