![]() |
busjetrap alias buskruid 8)
WIE DOET ER MEE MET BUS-JE-TRAP???
LA LA LA LA LA??? * wij doen de a-me-ri-kaan-se plof...* hand erop en ikke bof 8-) -> nu de volgende...:+ |
:?
|
spelregels: iemand trap de bal weg en dan moet de gene wie um is hem gaan halen en met zn ogen dicht trug lopen (achteruit, kijk uit dat je niet valt)
*) |
wij dede de chinese plof.. kut spelregels die overal verschillen
|
Citaat:
|
Citaat:
deden we vroeger ook best wel vaak, probeerde ik die bal altijd een tuin in te trappen :Y) |
Citaat:
moet jij de bal weg trappen |
Citaat:
|
ik dacht dat dit een of ander lullig links versje was
:p |
:loser:
|
Citaat:
ik wacht nog steeds op (n)iemand die de bal wegschopt |
en daar gaat de bal dames en heren.. de bal vliegt met een zeer hoge snelheid recht op eeeeeeeeeeeen boom af, de bal kaatst weg en kindere juiche as geen ander.. Zie die froks verstrooit kijke.. Nu naderd de bal een tuin hekje, hij mist het hekje, vliegt tegen een raam en blijft net naast het vijvertje liggen.. o wat een geluk, hij rolt er toch in!! succes frox, je mag hem halen en achteruit terug lopen he!!
|
heb net gegeten, doe straks mee :) als dat ng kan :P
|
*fuk* sprint naar de bal springt de tuin en strekt zn hand uit en ken niet niet bij de bal :[
maar hij pakt een yuinkabouter en kan zo de bal een tikki geven, pakt de bal en rent achteruit mn zn ogen dicht terug... valt bij na over een 3-wieler... maar hij ligt er. FroX kijk wild om zich heen en zie geen spoor van de medespelen...:'( |
Citaat:
|
iedereen verstopt?
|
*doet het nog bijna elke week*
|
buut Niemand bij: Viewing Thread busjetrap alias buskruid 8)
hahaha hij zat al die tijd achterme 8-) |
Citaat:
nu vink je niet meer lief :( |
Citaat:
|
Citaat:
ojah eetsmaklijk he :) |
nog nooit van gehoord :|
|
was ik weer 8)
|
*trapt de bal weg*
ga maar weer halen :] |
flof flof
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.