Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Misschien iets leuks voor ll.com (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=44767)

Pakspul 30 March 2004 09:30

Misschien iets leuks voor ll.com

Het duidelijk maken van een forum want ik kan nergens wat vinden over regels van bannen, 1e keer 2e keer bedoel ik dan he.

En als je gebanned wordt stuur die persoon dan een email.

punt 3: Schiet het al op met die nieuwe layout hebben jullie hem al flink verneukt? 8-) :*

dext0r 30 March 2004 09:37

wat bannen betreft ..waarjij op doelt, darman en gewoongek.

als het goed is hebben die een mailtje ontvangen van Astrid (leerlingen.com )

layout verandering ? misschien ooit nog eens naar kijken...maar nu is het wel goed zo. hoewel er wat knoppen wel geupdate mogen worden.

(en de vertaling opnieuw bijschaven..)

Pakspul 30 March 2004 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
wat bannen betreft ..waarjij op doelt, darman en gewoongek.

als het goed is hebben die een mailtje ontvangen van Astrid (leerlingen.com )

lees het nog eens en vertel dan waar ik die info vandaan kan galen :)

Citaat:

layout verandering ? misschien ooit nog eens naar kijken...maar nu is het wel goed zo. hoewel er wat knoppen wel geupdate mogen worden.

(en de vertaling opnieuw bijschaven..)

is er uberhaupt wat mee gedaan?

Pakspul 30 March 2004 09:44

punt 2 afgesloten :)

nu punt 1 nog iemand?

dext0r 30 March 2004 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul

is er uberhaupt wat mee gedaan?

Wat de huidige layout betreft zijn er enkele onzinnige dingen weggehaald.

Pakspul 30 March 2004 09:46

Citaat:

Wat de huidige layout betreft zijn er enkele onzinnige dingen weggehaald.
jij moet echt leren lezen :'( :'(

dext0r 30 March 2004 09:50

Citaat:

jij moet echt leren lezen :'( :'(
dan is het antwoord...'nee'

Pakspul 30 March 2004 09:51

Citaat:

dan is het antwoord...'nee'
dat kom ook al 3 post eerder maar ok, gooi dan meteen ff slotje knul http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif

AmbyPur 30 March 2004 10:15

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=39790

Citaat:

3. Sancties
Als men zich niet aan deze regels houdt kunnen verschillende sancties worden getroffen:

a) Wissen van posts: als de inhoud van een post in strijd is met deze regels of door de Staff
als niet wenselijk wordt gezien kan de post worden gewist.
b) Aanpassen van posts: als de inhoud van een post of een gedeelte van de inhoud van een post in strijd is met deze regels of door de Staff als niet wenselijk wordt gezien kan de inhoud van de post worden aangepast door een lid van de Staff.
c) Geven van een Officiële Waarschuwing: indien een post of een reeks van posts door de staff als in strijd met deze regels of niet wenselijk wordt gezien, dan kan besloten worden om de user een Officiële Waarschuwing te geven. Drie van deze Officiële aarschuwingen levert automatisch een ban op van een nader te bepalen tijd afhankelijk van de overtreding en voorgeschiedenis van de gebruiker.
d)
Direct uitdelen van een tijdelijke ban. Als de Staff van mening is dat het gedrag van een user van dit forum dermate ongewenst is of als het vergrijp van de betreffende user zodanig in strijd is met deze regels kan besloten worden tot het direct bannen van een user. Deze ban duurt in beginsel een maand. Bij veelvuldig ongewenst gedrag kan besloten worden een langere ban te geven.
e) Direct uitdelen van een permanente ban. Als de Staff van mening is dat het gedrag van een user van dit forum dermate ongewenst is of als het vergrijp van de betreffende user zodanig in strijd is met deze regels kan besloten worden tot het permanent bannen van deze user.
bedoelde je dit

Pakspul 30 March 2004 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=39790

bedoelde je dit

Nein...
1e ban hoelang?
2e ban hoelang?
3e ban hoelang?
4e ban hoelang?
enz?

En jullie moeten mensen gaan emailen als ze gebanned zijn. is wel zo leuk

AmbyPur 30 March 2004 13:13

hm, dat is niet vast volgens mij. hangt van vanalles af..

stel dat iemand hier is om alleen maar rellen te schoppen, wordt er waarschijnlijk al snel genoeg besloten om de 2e of 3e ban permanent te maken.

en email gebeurt volgens mij niet als iemand een ban heeft als ie zelf donders goed weet waarom ;)

maar kzal een beheerder es vragen....

Pakspul 30 March 2004 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
hm, dat is niet vast volgens mij. hangt van vanalles af..

stel dat iemand hier is om alleen maar rellen te schoppen, wordt er waarschijnlijk al snel genoeg besloten om de 2e of 3e ban permanent te maken.

en email gebeurt volgens mij niet als iemand een ban heeft als ie zelf donders goed weet waarom ;)

maar kzal een beheerder es vragen....

hou dit maar aan

1e => 24 uur
2e => 7 dagen
3e => 14 dagen
4e => perm

dext0r 30 March 2004 13:31

Citaat:

Nein...
1e ban hoelang?
2e ban hoelang?
3e ban hoelang?
4e ban hoelang?
enz?

En jullie moeten mensen gaan emailen als ze gebanned zijn. is wel zo leuk

eerste ban is 2 of 3 weken.
en aan de hand van de ernst van delict kan ook langer worden bepaald..
daarna volgt een verdubbeling van de bantijd.

en mensen emailen als ze gebanned zijn?
in principe als de ernst van het delict alleen tot gevolg heeft dat er een ban komt dan kan de gebruiker gewoon als 'guest' de mededelingen volgen.
is de ernst van de zaak erger dan kan worden overgegaan tot IP ban..dit zelfde gebeurt bij hardleerse gebruikers die keer op keer terugkomen met clone accounts..

maar email is dus gebeurt in het geval van gewoongek en darman bijv. en soms gebeurt dit wel vaker.
moet het email adres wat men invoert natuurlijk wel een bestaand email adres zijn.
en aangezien vele van de users dat hier ook nog eens niet hebben schiet dat dus ook niet op 8)

Pakspul 30 March 2004 13:48

Citaat:

eerste ban is 2 of 3 weken.
en aan de hand van de ernst van delict kan ook langer worden bepaald..
daarna volgt een verdubbeling van de bantijd.

en mensen emailen als ze gebanned zijn?
in principe als de ernst van het delict alleen tot gevolg heeft dat er een ban komt dan kan de gebruiker gewoon als 'guest' de mededelingen volgen.
is de ernst van de zaak erger dan kan worden overgegaan tot IP ban..dit zelfde gebeurt bij hardleerse gebruikers die keer op keer terugkomen met clone accounts..

Het is altijd wel even leuk om te weten waarom je bent gebanned.
Citaat:

maar email is dus gebeurt in het geval van gewoongek en darman bijv. en soms gebeurt dit wel vaker.
Vroeg hier iemand om volgens mij niet.
Citaat:

moet het email adres wat men invoert natuurlijk wel een bestaand email adres zijn.
en aangezien vele van de users dat hier ook nog eens niet hebben schiet dat dus ook niet op 8)

Dan stel je dat toch in.

dext0r 30 March 2004 13:53

Citaat:

Het is altijd wel even leuk om te weten waarom je bent gebanned.

dat kun je lezen in mededelingen

en wat is daar leuk aan :{

Pakspul 30 March 2004 13:58

Citaat:

dat kun je lezen in mededelingen

en wat is daar leuk aan :{

Hoe wou je dat lezen dan?

dext0r 30 March 2004 14:00

Citaat:

Hoe wou je dat lezen dan?
normaliter als je gebanned wordt komt er in mededelingen een opmerking over wie er gebanned is en waarom...je kunt het forum nog browsen als guest...

en dat kun je lezen als je gebanned bent..

alleen de sukkels lopen een IP ban op.. en kunnen het daarom niet lezen.maar die zullen wel in beeld krijgen dat hun IP adres gebanned is. En dat zou toch al genoeg moeten zeggen dunkt mij.

Pakspul 30 March 2004 14:10

Citaat:

normaliter als je gebanned wordt komt er in mededelingen een opmerking over wie er gebanned is en waarom...je kunt het forum nog browsen als guest...

en dat kun je lezen als je gebanned bent..

alleen de sukkels lopen een IP ban op.. en kunnen het daarom niet lezen.maar die zullen wel in beeld krijgen dat hun IP adres gebanned is. En dat zou toch al genoeg moeten zeggen dunkt mij.
dit stuk heb ik van je bericht gelezen http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif

dext0r 30 March 2004 14:14

Citaat:

dit stuk heb ik van je bericht gelezen http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
mooi, dan komt de boodschap goed over. 8{

Pakspul 30 March 2004 14:17

Erg..... ja ik weet het niet...

Stevie 30 March 2004 14:43

Citaat:

alleen de sukkels lopen een IP ban op.. en kunnen het daarom niet lezen.

en de mensen die precies op kerstavond unbanned willen worden 8-) iets wat dankzij nw nog mislukt is ook maarja

koelkast 30 March 2004 17:17

regels zijn er zijn duidelijk. daar staat in dat het afhankelijk is van de maat van de overtreding en voorgeschiedenis. lijkt me duidelijk en simpel

mensen die zo geen leven hebben dat ze op kerstavond proberen een beheerder te bereiken om een ban ongedaan te maken zijn niet goed bij hun hoofd. echter indien ze op kerstavond gewoon met familie en vrienden konden doorbrengen hadden ze denk ik in de 1e plaats nooit een ban gekregen :Y)

Stevie 30 March 2004 18:56

oh dat doe ik ook wel hoor.. alleen het leek me op zich wel grappig, op kerstavond terugkeren. als een soort verlosser 8{

koelkast 30 March 2004 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
oh dat doe ik ook wel hoor.. alleen het leek me op zich wel grappig, op kerstavond terugkeren. als een soort verlosser 8{
wat een humor zeg |:(

mijn tip van de dag:
wordt nooit comedian of entertainer. :7

Tyskie 30 March 2004 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
wat een humor zeg |:(

mijn tip van de dag:
wordt nooit comedian of entertainer. :7

Mijn tip van de dag voor jou:
word nooit schrijver of bestuurder. :7

WishfulDreaming 31 March 2004 23:46

Oké tot hier.

Antwoord op zijn vraag is gegeven en als het nog niet duidelijk is voor Pakspul dan moet hij maar beheerder PM'en daarover voor duidelijkere informatie.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.