![]() |
Ban Pfp Onterecht!!!
Hij vraagt!!! of hij het bericht het mag posten!!!
waarom krijgt hij hier een ban voor!! DEZE ACTIE IS TOTAAL ONTERECHT!!! misschien zeg je "zet maar in het andere topic" maar dat is dus in dit geval niet de bedoeling, omdat dat een compleet ander onderwerp is!! DUS!! KOM MAAR OP MET DIE ARGUMENTEN!! |
ik vind het totaal onterecht.. hij vraagt gewoon ofie et mag posten.. kun je de waarheid niet aan loeloe?? zwak hoor!! Chica gaf toch ook toestemming, gezien het toch ook echt over haar gaat!! Te Triest
|
hij heeft meer gedaan dan alleen dat topic openen waar je het over hebt laurens.
|
dan laat die dingen maar zien dat h ij heeft gedaan.. en niet dat ze allemaal snel verplaatst worden naar staff!!
|
en verder wil IK er niets meer over horen, beetje jammer dat ik niet meer rechten heb dan een FB
mgoed, ik ben het helemaal zat al dat geflame rond het meidenforum en mannenforum en die kerels die er een lolletje om lopen te maken e n z o v o o r t ik zie maar 1 oplossing: het meidenforum openbaar maken en daarna opheffen. maar daar is helaas niet iedereen het mee eens? 8| |
onterecht, het gaat hier om een discussie die heel wat leden aan gaat. En discussies waarvan iedereen weet dat die er is kan je niet buitensluiten.
een forum is er voor discussies, en is er eindelijk een leuke uitdagende discussie, wordt deze verwijderd en degene die deze leuke discussie opent gebannen, vreemde gang van zaken :no: |
Nee meiden forum niet opheffen :( dan moet mannen ook openbaar :@
|
Citaat:
trouwens.. ook een beetje onterecht dat je dit zegt... het mannenforum bestaat namelijk veel minder lang dan het meidenforum... wij hebben ook een tijd naar jullie moeten kijken met jullie prive forum.. wij hadden niks! |
Citaat:
|
Citaat:
hehe.. je moet nu niet de schuld op de heren afschuiven he :kots: |
Citaat:
|
openbaar, openbaar
|
Openbaar, openbaar _0_
|
Citaat:
idd alletwee de fora openbaar maken, maar de heren kunnen niet posten en de dames wel in hun eigen forum:p en anders om:P geen gezeur meer:Y) maar ja wat is er dan nog leuk aan?:( |
(Gebruikers momenteel op dit forum: dupke, Nickchange, PFP, Sander0201, FunFair)
:+ :d |
voor dex maakt niet uit of ie openbaar komt.. ;)
|
In het andere topic stond nog dat het ging om daden van PFP vandaag :?
|
ik heb wel een mailtje van pfp waarin staat wrom ie gebanned is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Forumbaas Geregistreerd: Apr 2002 Plaats: Zwolle Posts: 8016 hij heeft meer gedaan dan alleen dat topic openen waar je het over hebt laurens. Of heb ie vanmorgen nog andere dingen gedaan :? |
Citaat:
|
Hallo PFP,
Waarschijnlijk heb je het al gemerkt maar je bent dus momenteel in het bezit van een afkoelban. Dit heeft verschillende redenen. Na het verwijderen van diverse topics van jou snapte jij nog steeds niet dat wij het niet gewenst vinden dat jij steeds een nieuwe topic opent om hetzelfde geblaat. Misschien leek het wel grappig dat die topic uit MF terecht kwam op ADB door onze zeergeliefde vriend bobba, die overigens ook gebanned is. Wij hebben de leden er al vaak op aangesproken dat wij zulk gedrag NIET wensen op ll.com. Wanneer jij na het verwijderen van verschillende topics van jou nog steeds niet snapt dat wij zulk gedrag niet willen, hebben wij geen andere uitweg dan jou een afkoelban cadeau te doen. De duur van de ban is momenteel nog onbepaald. Hier hoort u nog wel meer over. Met vriendelijke groeten Saartje |
whaha die mag ook een cursus zakelijke brieven schrijven volgen :d
|
Schokkend schokkend schokkend :no: PFP deed weinig tot niets verkeerd, hij kopiëerde de informatie niet, vroeg alleen waarom ie weggehaald werd. Maargoed, machtswellusteling tot en met snapt dat toch niet :z
|
Citaat:
|
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie had die mail aangepast en dingen veranderd? :D |
Citaat:
LoL... De mail lijkt mij duidelijk? :D |
Citaat:
|
oke zover ik heb gehoord, bleef PFP topics over die ene topic uit Meiden aanmaken terwijl KK(?) ze steeds wiste, dus nee het is niet onterecht. en PFP moet blij zijn dat t geen normale ban is
|
Citaat:
|
ONTERECHT!!
|
Citaat:
Citaat:
8) |
Citaat:
|
Ten eerste gaat het slechts om 1 topic over het Meidenforum schandaal in feedback en 1 topic op adb waarin stond : "er verdwijnen topics" en waarom is deze dan nog niet op slot? Erg onproffesioneel.
Ten tweede mijn ban is onterecht en iedereen die het tegendeel beweerd heeft alleen maar een hekel aan mij en dat is een ander verhaal Ten derde is dit weer eens het bewijs dat veel (vrouwelijke) forumbazen zo corrupt als de pest zijn waar is de ban voor loeloe! Veel liefs PFP :* en dat is de orginele mail saartje niet liegen |
Citaat:
Nee, want de kopie staat op staff ik geef nooit mijn volledige naam... :loser: |
Citaat:
en een beetje mij voor loser uitmaken omdat ik niet anders kan krijgen dan een harde??? beetje ADB opmerking hoor :no: |
:) Mocht iets genuanceerder maar de man heeft volgens mij wel gelijk.
|
Citaat:
ONGEVEER... Post dan op zijn minst om eerlijk te zijn de originele mail :p Die mail is nog naar meerdere mensen gestuurd door mij om te bewijzen dat ik PFP ingelicht heb :D Beetje dom om hem dan aan te passen. Die dingen kan je op 5sec terug bovenhalen :) Het gaat om het principe :) |
Citaat:
Zo zie je maar hoe je objectief kunt zijn, toen ik onterecht gebanned werd kon hij dat niet zijn :no: |
Citaat:
en wat je zegt: :thumbsup: _0_ |
EN WEEEEEEEEEEEEER ALLEEN DIT TOPIC WAARIN WE KUNNEN DISCUSSIËREN EN OOOOOOOOOOOOHW:@ :@ :@
|
Citaat:
Wat is daar mis mee dat ie een afkoelban krijgt daarvoor? Antwoord op deze vraag eens. Objectief gezien... |
ik geloof dat ik net zo hard topics heb zitte openen in adb over het verdwijnen van dat topic.. waar is de mijne dan? as je zo objectief en goed wilt zijn..
|
Citaat:
Dan krijg jij de jouwe ook nog hé... Ik ban niet... Remember? :rolleyes: |
Citaat:
Ook heeft de man gelijk dat Loeloe er dan zeker een had moeten krijgen, ware het niet dat dit ouwe koeien uit de sloot halen is. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.