![]() |
Bommelding Utrecht CS?
klopt dit?? ik hoorde net van een klasgenoot dat dit zo zou zijn.. mareuh.. ik wil ff weten of ik naar huis moet lopen of toch nog via CS kan :Y)
iemand toevallig iets over gehoord? |
Re: Bommelding Utrecht CS?
Citaat:
|
bommelding op LL.. das pas nieuws :p
|
Re: Re: Bommelding Utrecht CS?
geen idee, het zou best kunnen.
Bij roosendaal, amsterdam en ook oudenbosch (toevallig O-) ) waren die er paar dagen terug ook al namelijk. |
is een nieuwe rage dus t zou best kunnen
|
ze doen het net zo lang tot dat men denkt: "och het is toch weer een valse melding.." en dan word de echte bom geplaatst
|
*gaat ff bellen 'bommelding in het uhm.. rijksmuseum!'* :x :rolleyes:
|
Re: Re: Bommelding Utrecht CS?
Citaat:
_0_ |
Ja, dat was in het nieuws..
Een of andere *** heeft een doos in de bus achtergelaten met daarop de tekst: verdacht pakket! :x Laat ze dat ff lekker ergens anders doen zeg, maar niet in Utrecht :Y) |
Ja. Klopt. Treinen reden neit toen ik naar huis ging (bij het station is in hilversum namelijk de bus dingding).
|
ach het is niet nieuw iig
|
zolang er volgende week maar weer geen bommelding is in Roosendaal ofzo ben ik blij 8-)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
_0_ Verdacht Pakket! Meeeesterlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
Bewijst de domheid en bangheid van het volk toch amar weer. |
is best wel grappig om ziet te zien
|
Citaat:
|
toen het vrijgegeven was duurde t nog n tijd voordat de fietsenstalling ook open was 8|
|
Citaat:
Behoorlijk hard zelfs. Maar het is zo goed als onmogenlijk om vast te stellen wie dit gedaan heeft. Nouhja. Tenzij de busschauffeur iemand met een enorme doos de bus in heeft zien lopen of de vingerafdrukken in de database staan. |
Ik hoop dat het zo'n franse bus is geweest!
Dan zijn er tenminste videobeelden.. Volgens mij hebben namelijk niet alle rode bussen camerabewaking... |
Citaat:
|
mijn broertje kwam door die bommelding 2 uur later thuis dan gebruikelijk :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds wanneer rijden er daar trams? :? |
Der zijn de laatste 2 weken minimaal 15 bommeldingen geweest... Dus waarom ook niet in Utrecht? :{
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.