![]() |
Čn hoeveel gaat het vanavond worden?
ik denk 0-2 voor die Fransjes 8)
|
1-1
|
Dit topic gaat niet eens over het meidenforumhttp://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon9.gif
Ik denk 1-1 |
:{ 2-1 voor Franswa
|
Nederland thuis? dan 1-7:7
|
haantjes slachten :9~
|
3-2
|
1-0
btw, moet het niet in sport? |
1-1
Zowel Nederland als Frankrijk willen hun ongeslagen reeks in de oefenduels wel voortzetten, daarnaast speelt de helft van de spelers die doorgaans in de basis staan niet vanwege de eindfase van de competitie en er staat verder niets op het spel, dus waarom zouden ze voluit gaan? |
Citaat:
dus als iemand het over bier heeft moet het dan ook maar automatisch naar uitgaan ofzo? :{ |
Nederland - Frankrijk?
Mmz... 1-2 ? :) |
Voetbal? Ik hoop dan een dat het een terroristische aanslag gaat worden :thumbsup:
|
MF 1lek- MF3lek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1-2
maar das logisch natuurlijk |
0-0
En als ik meedoe 69-0 :z |
ik weet wat het gaat worden: Veel bier :Y)
|
hmm ik zag Pires, Zidane en Henry niet in het Franse elftal, dus misschien maakt Nederland nog wel een kansje :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sjonge wat zal ik vanavond lekker slapen
saaie wedstrijd zeg ik viel zowat in slaap en het is nog maar 1e helft :| ik had wel een aanvallende Frankrijk verwacht, maaaar Henry komt eraan 8-) |
Hoeveel staat het nu? Ik heb geen zin om mn tv aan te zetten 8)
|
0-0 rust
|
en nu?
trouwens, de fransen zijn toch veel beter.. NL heeft zijn hoogtepunt wel gehad (laaang geleden) :p |
Henry erin, nu gaat Nederland er echt aan :o
|
Citaat:
|
lol ik krijg nog bijna medelijden met die oranje stakkertjes.. hoe meer Frankrijk wisselt, hoe sterker ze worden :D 8)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.