Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Wat Een Ontzettend Lekker Weer! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=44863)

BlackTurtle 31 March 2004 15:48

Wat Een Ontzettend Lekker Weer!

buiten aan t chillen. zonnetje biertjuh sigaretje....wat doe ik hier nog...ik ga weer naar buiten......ADIOOOSS!:d

WishfulDreaming 31 March 2004 15:48

zwembad ? :Y)

Stevie 31 March 2004 15:48

:thumbsup:

BlackTurtle 31 March 2004 15:48

wel een vijvertjuh. maar das nog wat koud.....:yes:

WishfulDreaming 31 March 2004 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
wel een vijvertjuh. maar das nog wat koud.....:yes:
Aantrekken die zwembroek :9

Headliner 31 March 2004 15:51

Re: Wat Een Ontzettend Lekker Weer!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
buiten aan t chillen. zonnetje biertjuh sigaretje....wat doe ik hier nog...ik ga weer naar buiten......ADIOOOSS!:d
jointje erbij, ga je nog meer chillen ... geloof me :thumbsup:

WishfulDreaming 31 March 2004 15:51

Re: Re: Wat Een Ontzettend Lekker Weer!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
jointje erbij, ga je nog meer chillen ... geloof me :thumbsup:
Maar in dat geval zou 'k wegblijven uit de buurt van de vijver :D

Pruttelpot 31 March 2004 16:06

Ja. Ik vond het ook heerlijk weer. Dus met stagairs uit mn klas (waaronder stapper, maar die dronk geen bier......) een terasje wezne pakken! Ben net half uurtje thuis ofzo. Ja. Was wel gezellig.

Stapper 31 March 2004 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ja. Ik vond het ook heerlijk weer. Dus met stagairs uit mn klas (waaronder stapper, maar die dronk geen bier......) een terasje wezne pakken! Ben net half uurtje thuis ofzo. Ja. Was wel gezellig.
klopt was best gezellig zo met z'n allen

en ja, ik dronk geen bier, moest rijden

WishfulDreaming 31 March 2004 16:10

Citaat:

8-)

Jij ziet stapper of wat :Y)

Pruttelpot 31 March 2004 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
klopt was best gezellig zo met z'n allen

en ja, ik dronk geen bier, moest rijden

Jeps. Linds is een schatje. Alleen Rick kan volgens mij totaal neit tegen bier, en het is jammer dat Douglas nooit zn bek opentrekt...

"Ik drink nooit als ik nog moet rijden, sterker nog, ik drink juist wel als ik nog meot rijden" (Theo Maassen).

silverchair 31 March 2004 16:12

jah :D meuhoehah

Stapper 31 March 2004 16:15

Citaat:

Jeps. Linds is een schatje. Alleen Rick kan volgens mij totaal neit tegen bier, en het is jammer dat Douglas nooit zn bek opentrekt...
rick was wel grappig en volgens mij al aardig aangeschoten, en dat van 2 biertjes en een palm :+

ook wel jammer dat onze huis slet alice niet mee was, volgens mij hebben we allemaal een hekel aan haar :+

voor de rest was het heerlijk zo in het zonnetje, volgende keer in utrecht, of gewoon bij ons op school ;)

Pruttelpot 31 March 2004 16:18

Citaat:

rick was wel grappig en volgens mij al aardig aangeschoten, en dat van 2 biertjes en een palm :+

ook wel jammer dat onze huis slet alice niet mee was, volgens mij hebben we allemaal een hekel aan haar :+

voor de rest was het heerlijk zo in het zonnetje, volgende keer in utrecht, of gewoon bij ons op school ;)

Haha, Alice... Ja. Nee. Niemand mag dr echt, behalve Sonny natuurlijk. Die mag d'r heel erg volgens mij. Hoewel hij haar volgens mij alleen maar mag omdat hij denkt dat ie sex van dr kan krijgen, maartoch :p

Utrecht! Ja. Cafe Belgie de volgende keer? Maar die hebben neit echt een lekker terasje. Of gewoon in het park gaan liggen met een krat bier? Hm. Ja. Nodig me dan wel ff uit als het zover is :p

frox 31 March 2004 16:18

Ik word er gewoon spantaan verliefd van :love: :$

Stapper 31 March 2004 16:20

Citaat:

Utrecht! Ja. Cafe Belgie de volgende keer? Maar die hebben neit echt een lekker terasje. Of gewoon in het park gaan liggen met een krat bier? Hm. Ja. Nodig me dan wel ff uit als het zover is :p
cafe belgie zit aan de gracht, gewoon daar gaan zitten
en volgens mij hebben ze toch een stoel of 20 buiten staan, maar dat weet ik niet zeker, kom er eigenlijk nooit, alleen voor de zaken die ernaast zitten

Pruttelpot 31 March 2004 16:22

Citaat:

cafe belgie zit aan de gracht, gewoon daar gaan zitten
en volgens mij hebben ze toch een stoel of 20 buiten staan, maar dat weet ik niet zeker, kom er eigenlijk nooit, alleen voor de zaken die ernaast zitten

Hm. Nouhja, ik ken het goed zat. jitse woont er recht tegenover namelijk. En ze hebben inderdaad stoelen buiten, niet zoveel alleen. Alleen eht probleem is dus dat je er net nooit zon hebt :) Dat is het grote nadeel aan de locatie van Cafe Belgie (zit net aan de verkeerde kant van de gracht eigenlijk en het terras is te klein verder).

Cafe Belgie is mijn stamkroeg in utrecht.

Stapper 31 March 2004 16:24

anders gaan we naar het neude, zit de leufel, de stam kroeg voor de archimedes opleiding

1.50 voor een amsterdammer en genoeg ruimte op het teras

Pruttelpot 31 March 2004 16:26

Citaat:

anders gaan we naar het neude, zit de leufel, de stam kroeg voor de archimedes opleiding

1.50 voor een amsterdammer en genoeg ruimte op het teras

Aaaah, ja. Dat is goed.
Of anders de Beurs :)

Kampie 31 March 2004 16:46

internetten @ balkon..

pilsje erbij.. :Y)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:25.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.