![]() |
Wat Een Ontzettend Lekker Weer!
buiten aan t chillen. zonnetje biertjuh sigaretje....wat doe ik hier nog...ik ga weer naar buiten......ADIOOOSS!:d
|
zwembad ? :Y)
|
:thumbsup:
|
wel een vijvertjuh. maar das nog wat koud.....:yes:
|
Citaat:
|
Re: Wat Een Ontzettend Lekker Weer!
Citaat:
|
Re: Re: Wat Een Ontzettend Lekker Weer!
Citaat:
|
Ja. Ik vond het ook heerlijk weer. Dus met stagairs uit mn klas (waaronder stapper, maar die dronk geen bier......) een terasje wezne pakken! Ben net half uurtje thuis ofzo. Ja. Was wel gezellig.
|
Citaat:
en ja, ik dronk geen bier, moest rijden |
Citaat:
8-) Jij ziet stapper of wat :Y) |
Citaat:
"Ik drink nooit als ik nog moet rijden, sterker nog, ik drink juist wel als ik nog meot rijden" (Theo Maassen). |
jah :D meuhoehah
|
Citaat:
ook wel jammer dat onze huis slet alice niet mee was, volgens mij hebben we allemaal een hekel aan haar :+ voor de rest was het heerlijk zo in het zonnetje, volgende keer in utrecht, of gewoon bij ons op school ;) |
Citaat:
Utrecht! Ja. Cafe Belgie de volgende keer? Maar die hebben neit echt een lekker terasje. Of gewoon in het park gaan liggen met een krat bier? Hm. Ja. Nodig me dan wel ff uit als het zover is :p |
Ik word er gewoon spantaan verliefd van :love: :$
|
Citaat:
en volgens mij hebben ze toch een stoel of 20 buiten staan, maar dat weet ik niet zeker, kom er eigenlijk nooit, alleen voor de zaken die ernaast zitten |
Citaat:
Cafe Belgie is mijn stamkroeg in utrecht. |
anders gaan we naar het neude, zit de leufel, de stam kroeg voor de archimedes opleiding
1.50 voor een amsterdammer en genoeg ruimte op het teras |
Citaat:
Of anders de Beurs :) |
internetten @ balkon..
pilsje erbij.. :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.