![]() |
daar komt het 1e tentamen
hopelijk gaat het goed zonder geleerd te hebben 8)
jullie nog tentamens vandaag? zoja.. succes :) zonee.... bastards :+ |
Jij in ieder geval suc6 he ;)
|
Ik heb nooit tentames! NOOIT!
Laatste toets of iets degerlijks wat in die richting kwam was een jaar of 3 geleden :D |
ik om half 2 8|
|
IK BEN OOK ZO'N RUND HE!! :[
gisteren al gedoe dat ik 2 keer naar school moest komen, omdat ik zelf zo stom was om terug te gaan naar huis... en vandaag heb ik tentamen.. ik dacht kwart voor 10.. blijkt het kwart voor 11 te zijn :[ had ik nog een uur kunnen uitslapen :@ :@ :@ |
:d
in iedergeval succes.. ik heb zo een proefwerk geschiedenis, ik heb ook niet geleerd.. Maar het gaat over het doen en laten in een kamp, en ik denk wel genoeg te weten door het overtypen van mijn opa's zeer gedetailleerde kampverhaal :| |
dus je moet ff creatief schrijven? :p
ook succes daarmee :p |
Citaat:
|
ik heb mijn spiekbrief truitje aangetrokken, dan heb ik zegmaar een soort van inkijk bij mezelf en heb ik daar een spiekbriefje, maar dat ziet een leraar nooit :+
|
Citaat:
|
whaha :d vrouwen :d _0_
|
Citaat:
t erge is nog wel, dat ik eerst les heb van die leraar, daar het spiekbriefje ga schrijven en dan dalton heb van hem en daar mijn proefwerk ga zitten maken :| |
ik ben net klaar. heb iig een dikke voldoende voor de gesloten vragen. alleen de open vragen afwachten, en dit weekend weer leren voor maandag
|
heb over 2 weken een her en over 3 weken tentamen meetkunde, meer heb ik niet :+
|
echt stom, ik heb zoveel papieren op tafel van het tentamen dat ik er gewoon 2 a4tjes aan spiekbriefjes(voorbeeldopgaven) tussen heb liggen:+
|
Ik krijg straks mijn rapport:Y)
|
Citaat:
|
Ik heb er vandaag 3 gehad, als afsluiting van de examenweek.
Natuurkunde, maatschappijleer en nederlands. Ging heersend goed 8) |
nounou.. het ging bij mij wel redelijk :p
|
klaar met de toetsweek ! _0_
ik had vanmorgen een 135 min toets, was alleen om 9.40 al klaar :+, en ik was om 9 uur begonnen |
nope, nu nog geen examens
moet wel een paper afwerken tegen achter mijn 'blokvakantie' :{ |
Citaat:
|
IK BEN LEKKER KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR met die rottentamens:)
|
Gisteren had ik me laatste NASK... het is wel goed gegaan
Heb een 7.9 gehaald :d |
ik heb een 4 voor bouwtechniek
maar wel een 7 voor presentatie huisvesten alleen ik vrees dat ik van de 4 tentamens er geen een gehaald heb:( |
Citaat:
|
bij mij ging het kut :|
vraag: waarom wilde italie een land worden? antwoord: welk land wil er nou niet uitzien als een laars met een voetbal vraag: welke symbolen vind je terug op dit standbeeld antwoord: (heel verhaal over alle symbolen) en het eind. En de ijzere bh die lodewijk draagt, staat symbool voor zijn vrouwelijkheid er was trouwens nog iets mis met mijn spiekbrief truitje. een vriendin wilde ff tjekken of ik een spiekbriefje had, maar ik had hem er nog niet ingedaan. Dus ze grijpt naar mijn truitje, maar trekt hem dus ipv naar voren naar beneden. Sta ik daar in mijn bh in de klas.. Iedereen kijkt natuurlijk, ik heb wel gelachen in ieder geval.. :p |
Citaat:
ahhh klote voor je schat :* Maar :D Ik zou echt zooo rood worden :p Vooral om de opmerking dat Aziz zou gaan geven *fantaseert al helemaal* |
Citaat:
dat truitje was wel echt de actie van de dag :| |
Citaat:
Ja en dat van dat truitje kan ik wel begrijpen dat dat de actie van de dag was :p hehehe :D |
Citaat:
eerst het tentamen.. om te kijken wat je moet leren :+ en dan het hertentamen, om het tentamen echt te maken :p |
hmmz, heb de eerste 2 voldoendes binnen, maar vrees dat de andere 3 onvoldoende zijn, met andere woorden ik ga zakken dit jaar:'(
|
Heb de tentamens gelukkig al achter de rug :) Resulaten zijn helaas niet bijster goed, maarja, daar zijn idd de herkansingen voor :z ook zo zonde als je daar geen gebruik van maakt :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.