![]() |
Ik moet weer haarproducten hebben...
tjah, m'n voorraadje is dus weer op.. alleen ik heb geen idee waar ik dit keer mee in m'n kop wil rondlopen :+
zal ik gaan voor de wax? de goedkope gel i.c.m. goedkope haarlak? of voor de dure gel? shit hej wat een lastige keuzes vandaag :( :+ en dan moet ik straks nog met een verwarde kop over straat dat spul kopen 8) |
Re: Ik moet weer haarproducten hebben...
Citaat:
|
Re: Re: Ik moet weer haarproducten hebben...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Ik moet weer haarproducten hebben...
Citaat:
|
kokosvet
|
gewoon een muts :Y)
|
Citaat:
ik ben net naar kruidvat en etos geweest... en bij allebei was het er niet meer.... :{ *zit nu met dosis goedkope kruidvat troep op kop* |
oh ik heb het ook al heel lang niet meer gebruikt, maar toen ik het nog gebruikte hadden ze het nog wel bij de kruidvat :)
|
oh jeej!
jullie zijn nog erger dan wij meiden:p welke kleur make-up heb je bij je gel gekocht?:Y) |
ik heb zo'n grote pot kruidvat gel. lekker goedkoop en het blijkt nog fatsoenlijk te werken ook:7
alleen is nu mn deo alweer bijna op. bestaat er uberhaupt deo dat wel lang mee gaat?8) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou jou trouwens John Frieda aanraden, FunFair :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je 2e argument vind ik wel een goede :D |
Citaat:
en als je hem voor je zelf gebruikt is roldeo idd niet vies nee:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerste gewoon huismerk gel er in doen en daarna huismerk haarlak der over heen spuiten... Blijft goed lang zitten als ik zo naar m'n vriend kijk ;)
|
Euroshopper gel!
En anders gewoon wax (gebruik ik tegenwoordig, want met gel krijg ik mn haar niet meer omhoog, is eht te lang voor, wax gaat perfect). |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.