![]() |
Vage acties
loop ik naar beneden om mn tas te halen en gelijk even wat weg te gooien. ben ik weer terug boven.....en zonder tas:z
herkenbare situatie voor velen?:p |
ja, overkomt me vaak wanneer ik moe ben
|
Re: Vage acties
Gebeurd me vet vaak......
Loop ik naar beneden om drinken te pakken, zeg ik even wat tegen mn moeder ofzo, kom ik weer boven zonder drinken.... Erg raar :) |
Ja zeer herkenbaar haha....
Meestal als ik naar beneden ga om drinken te pakken uit de koelkast ga ik weer terug naar boven zonder het drinken, omdat ik simpelweg niet meer weet wat ik nou ging doen :{ Wat mij vaak 's morgens overkomt is dat ik de lepel waarmee ik muesli eet in de prullenbak gooi, in plaats van het servetje waarmee ik mijn mond afveeg :{ :D Mijn moeder noemt het vervroegde ouderdom :D |
heb ik ook vaak.:p
lol @ alexis. :+ heb ik af en toe ook wel is, dan heb ik 2 verschillende dingen in mn handen, dan gooi ik juist hetgene wat ik NIET moet weggooien in de prullenbak, en dan loop ik weer terug met hetgene wat dus eigenlijk weg moest. :+ |
Ahem...praat me er niet van... het gebeurt me regelmatig. Of wat ik ook wel eens heb dan ga ik naar boven om wat te pakken, kom ik in mijn kamer, en ben ik helemaal vergeten wat ik wou doen :p
|
doe ik ook altijd en het vervelende bij mij is dat ik altijd naar mn kamer op zolder ga en dan vaak 3 keer moet lopen :(
|
Ik kwam laats nog een zak ships in de koelkast tegen, waaruit ik net gegeten had :D
|
Citaat:
ik heb ook ooit een pak stroopwafels in de oven willen zetten terwijl er lasagne in stond te .. overen o_O |
het verkeerde weggooien heb ik gelukkig niet zo vaak.
laatst wel een keer bijna...toen lagen mn sleutels nog net niet in de prullenbak |
Citaat:
Het is echt t leuks op het moment als je er achter komt hoe stom je bezig ben :) :huh: Doh! :$ |
ik was vorige week in slaap gevallen op de fiets. en de week daarvoor had ik een oogpotlood proberen te roken.
heel vaak van die rare dingen |
heb ik altijd
zoek je iets en dan blijkt het recht voor je te staan |
Citaat:
|
of je wilt iets zoeken (bijvoorbeeld op internet) dus je start google op en je weet niet meer wat je wilt opzoeken
of je wilt iets vragen, dus je steekt je hand op en dan weet je niet meer wat je wilt vragen |
heb k heeeeeeeeeeel vaak :+
|
heel herkenbaar allemaal ja :+
|
ben gelukkig niet de enige:d
|
ech lollig gewoon:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.